شرح وظایف
الف: روابط عمومی و بینالملل
۱- طراحی نظام روابط عمومی و بینالملل فعال با عموم ذینفعان در داخل و خارج کشور
۲- طراحی و توسعه سامانه های خبری و ارتباطی جهت کانون نظیر وبسایت، شبکه های اجتماعی، نشریات و غیره
ب: رویدادها
۱- آگاهی از پتانسیل های موجود در صنعت و ایجاد سازوکارهای موثر برای آشنایی و ارتباط هر چه بیشتر کارآفرینان و صنعتگران داخلی و خارج از کشور از طریق برگزاری نشست های مجازی و حضوری، شناسایی محدودیت ها، افزایش مهارت های فروش، پرهیز از موازی کاری، کمک به شبکه سازی با ایجاد بانک اطلاعاتی بروز و کارآمد
۲- جمع آوری و دسته بندی موضوعات نمایشگاههای صنعت داخل و خارج از کشور به منظور شبکهسازی، برگزاری مداوم نشست های مجازی و حضوری، به منظور آگاهی از آخرین روش ها، فرصتها، دستاوردها، نیازمندی ها و تکنولوژی روز دنیا و بهره برداری در جهت ارتقاء کمی و کیفی فضای کسب و کار و توسعه کارآفرینی
۳- برنامه ریزی برای برگزاری و حضور در سایر رویدادهای حرفهای نظیر همایشها، کنفرانسها، بازدیدها و سفرها
۴- تامین درآمد برای کانون از محل برگزاری رویدادهای مختلف
۵- ایجاد باشگاه مدیران
ج: آموزش
۱- تعیین نیازمندی های آموزشی اعضای کانون
۲- مطالعه برنامه های آموزشی موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی و مدرسه کسب و کار اتاق استان
۳- شناسایی سایر مراکز آموزشی ارایه دهنده خدمات آموزشی توسعه کسب و کار
۴- برگزاری دوره های آموزشی مدیریتی و مالی، برای مدیران و صاحبان صنایع به منظور افزایش آگاهی از ابزارها و روش های نوین مدیریتی، بازاریابی دیجیتالی، مشتری مداری، افزایش بهره وری، توانمندی آنان و افزایش ظرفیت تصمیم سازی و تصمیم گیری در آنها
۵- برنامه ریزی و برگزاری سمینارها و سخنرانی های آموزشی و انتقال تجارب
۶- توسعه فرهنگ مربیگری(Coaching) و توسعه مفاهیم راهبردی در فضای کارآفرینی
د: مشاوره
۱- تعیین نیازمندی های اعضا در زمینه مشاوره کسب و کار
۲- برنامه ریزی و اجرای طرح های مشاوره کسب و کار در جهت توسعه مهارت های مدیریتی و تحول دیجیتال و افزایش سطح بالندگی به کمک مراکز مشاوره ای
ه: عضویت
۱- تهیه فراخوان برای جذب اعضای جدید برای کانون
۲- پیگیری جذب عضو از طریق شبکه مدیران کارآفرین
۳- پیگیری جذب عضو از طریق اعضای اتاق بازرگانی
۴- تماس با انجمن دانش آموختگان دانشگاه های مختلف و کوشش برای جذب عضو از طریق آنها
۵- پیگیری جذب عضو از طریق انجمن های صنفی، حرفه ای و علمی و پژوهشی
۶- نظرسنجی از اعضاء به منظور احصاء و تدوین مشکلات و راهکارهای آنها
معرفی اعضای کمیسیون
خیراللهی، معصومه کارشناسی مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی شریف، ورودی ۱۳۷۴ | ![]() | عضو و رئیس کمیسیون ارتباطات موسس و مدیر عامل شرکت آترین اشتاد www.atrineshtad.com |
حبیبی، بهروز کارشناسی مهندسی برق- گرایش الکترونیک از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، ۱۳۶۷ | ![]() | نایب رئیس هیأت مدیره نایب رئیس هیأت مدیره شرکت صنایع تولیدی کروز تولید کننده قطعات خودرو www.crouse.ir |
شاه نواز، کامبیز کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعتی شریف، ورودی ۱۳۵۴ | ![]() | عضو کمیسیون ارتباطات موسس و مدیر عامل شرکت راهبرد هوشمند گرین https://greensmartco.com |
شرقی، شاهین کارشناسی ارشد علوم سیاسی از دانشگاه پیام نور، ۱۴۰۰ کارشناسی ارشد ناتمام مهندسی سازه از دانشگاه صنعتی شریف، ورودی ۱۳۶۳ کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف، ورودی ۱۳۵۵ صفحه شخصی | ![]() | عضو کمیسیون ارتباطات بنیان گذار شرکت سرمایه گذاری تیهو سرمایه گذاری در عرصه گردشگری و احداث اقامتگاههای بومگردی و همچنین راهبری کسب و کارهای جدید و نوپا در حوزه فن آوریهای مالی، آموزش، انتشارات و ایجاد کسب و کارهای پایدار در روستاها www.teehoo.me |