کد خبر: ۱۹۷۱ تاریخ انتشار : ۱۲-۱۲-۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ 435

ملاقات نمایندگان شبکه مدیران کارآفرین با رئیس اتاق بازرگانی تهران

نمایندگان شبکه مدیران کارآفرین برای پیگیری مراحل ثبت این شبکه در اتاق بازرگانی استان تهران با رئیس این اتاق آقای مهندس مسعود خوانسار دیدار و گفتگو کردند.

در ادامه پیگری ها برای ثبت شبکه مدیران کارآفرین در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان تهران، روز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه یک قرار ملاقاتی با آقای مهندس مسعود خوانساری رئیس اتاق تهران تنظیم شد. در این قرار آقایان علی نقیب، محمد حسین رهنمایی، محمد حسین وزیری بزرگ و محمد زهرایی از طرف شبکه مدیران کارآفرین و آقای مسعود خوانساری رئیس اتاق تهران و آقای غلامرضا ملکی مدیر امور تشکل‌های اتاق تهران حضور داشتند.
در ابتدا آقایان نقیب و زهرایی شرح مختصری از تاریخچه و اهداف تشکل شبکه مدیران کارآفرین ارایه دادند و سپس آقایان رهنمایی و وزیری ضمن معرفی خود توضیحات تکمیلی را در این خصوص ارایه کردند.
آقای خوانساری با بررسی فهرست اعضا بیان کردند که بسیاری از اعضای شبکه را می‌شناسند. ایشان ضمن استقبال از پذیرش عضویت شبکه در اتاق تهران خواستار تعریف دقیق نحوه عضویت اعضا در این شبکه شدند. در خاتمه قرار شد این نکته به اتفاق آقای ملکی در جلسات بعدی مورد رسیدگی قرار گیرد و مراحل ثبت شبکه به عنوان یک تشکل در اتاق تهران نهایی شود.

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.