کد خبر: ۳۵۷ تاریخ انتشار : ۲۷-۰۱-۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰ 1,071

فراخوان پیش ثبت نام در کانون کارآفرینی استان تهران

همانطور که در جریان هستید به فاصله قریب یک سال از شروع فعالیت شبکه مدیران آفرین و در پی کوشش های چند ماهه اخیر، بالاخره مقدمات لازم برای ثبت حقوقی این شبکه در اتاق بازرگانی استان فراهم گردید. طبق تعریف اولیه اعضای این شبکه را کارآفرینان هم دانشگاهی از دانشگاه صنعتی شریف تشکیل می‌دادند اما در خلال مذاکره با اتاق بازرگانی چنین صلاح دیده شد که این شبکه به عنوان یک تشکل فراگیر از عموم دانشگاه های کشور پایه گذاری و ثبت شود. البته به واسطه پیشقدم بودن کماکان کارآفرینان هم‌دانشگاهی از دانشگاه شریف رهبری و هدایت این حرکت را به عهده خواهند داشت.
هدف از ثبت تشکل در اتاق بازرگانی، کسب هویت و اعتبار رسمی حقوقی، استفاده از حمایت های اتاق بازرگانی و گسترش فعالیت ها در سطح کلان ملی است.
طبق برنامه ریزی انجام شده فراخوان عضویت در کانون کارآفرینی استان تهران طی سه هفته آینده آماده سازی و و توسط اتاق تهران منتشر خواهد شد. اولین جلسه مجمع به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شده که قرار است در آن انتخابات برای تعیین اعضای هیأت مدیره و بازرسان انجام شود.
شرایط عضویت در این کانون به شرح زیر است:
الف: ارایه کارت عضویت یا بازرگانی معتبر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران
ب:‌ارایه اسناسنامه یا آگهی ثبت شرکت
ج:‌ارایه اسناد مثبته دال بر فعال بودن شرکت شامل پروانه فعالیت، صورت‌های مالی، لیست بیمه کارکنان و غیره
د:‌ اراه مدارک معتبر دانشگاه اعضای هیأت مدیره شرکت
د: ارایه اصل فیش واریزی به مبلغ ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال (معادل پنج میلیون تومان) به حساب شماره ۰۱۰۳۰۳۶۹۶۹۰۰۱ به نام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران نزد بانک ملی شعبه آزادگان
با توجه به نکات فوق از اعضای حقوقی شبکه مدیران کارآفرین و همچنین سایر علاقمندان که از شرایط فوق برخوردارند و مایل به عضویت در این کانون هستند دعوت می‌شود موافقت خود را با پیش ثبت نام در این کانون اعلام نمایند.

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.