کد خبر: ۵۳۴ تاریخ انتشار : ۲۴-۰۵-۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸ 464

جلسه پیش مجمع کانون کارآفرینی استان تهران برگزار شد

در راستای پیگیری‌ها و اقدامات در حال انجام برای ثبت تشکل در حال تاسیس کانون کارآفرینی استان تهران، روز دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ جلسه پیش مجمع این کانون در اتاق بازرگانی برگزار شد.

در این نشست چند تن از اعضای شبکه مدیران کارآفرین و همچین آقای دکتر غلامرضا ملکی مدیر امور تشکل ها و مسئولیت اجتماعی اتاق تهران حضور داشتند. اسامی شرکت کنندگان به شرح زیر است:
۱- آقای مهندس علی نقیب موسس شرکت بهداشتی دکتر عبیدی
۲- آقای مهندس کامبیز شاه نواز موسس شرکت راهبرد هوشمند گرین
۳- آقای مهندس حمید روحانی موسس شرکت پارس رگولاتو
۴- آقای مهندس شاهین عباس شرقی موسس شرکت رسا رایان فردا
۵- آقای مهندس محمد حسین وزیری بزرگ موسس شرکت بالین تک و مدیر عامل شرکت دمافین
۶- خانم مهندس طیبه طاهری به نمایندگی از شرکت طرح نواندیشان
۷- آقای مهندس عبدالحمید مبصری موسس شرکت تناوب
۸- آقای مهندس علیرضا معینی موسس شرکت هیراب سان
۹- آقای مهندس محمد زهرایی عضو هیأت موسس شبکه مدیران کارآفرین
جلسه فوق با معارفه حاضرین آغاز شد. هر یک از شرکت کنندگان خود را معرفی و در مورد فعالیت شرکت متبوع خود توضیحاتی ارایه دادند. سپس آقایان نقیب و زهرایی توضیحاتی را در مورد هداف شبکه مدیران کارآفرین و دلایل اقدام در جهت ثبت آن در اتاق ارایه کردند. سپس آقای دکتر ملکی ضمن استقبال از تاسیس کانون کارآفرینی استان تهران به معرفی فعالیت‌های اتاق بازرگانی و تحولات مثبت حاصله در چند سال اخیر پرداختند. ایشان همچنین مزایای متعدد و گوناگون عضویت در اتاق را برشمردند که بسیار قابل توجه بود.
در ادامه حاضرین در مورد اهداف تشکیل کانون کارآفرینی بحث و تبادل نظر نمودند و به اتفاق بر ضرورت اهتمال به ایفای مسئولیت اجتماعی بجای پیگیری منافع شخصی و صنفی تاکید نمودند.
در خاتمه در مورد تعیین تاریخ برگزاری جلسه مجمع و برگزاری انتخابات گفتگو شد و در نهایت قرار شد جلسه مجمع به روز سه شنبه ۲۰ مهر موکول شود. در این فاصله قرار شد در مورد جمع آوری مدارک اعضای موسس و جذب اعضای جدید اقدام شود. ضمناً از آنجا که مهلت شش ماهه مجوز تاسیس کانون در اتاق بازرگانی تا پایان شهریور ماه به پایان می‌رسد قرار از طرف اتاق مساعدت های لازم برای تمدد یکماهه مجوز مذکور صورت گیرد.

 

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.