کد خبر: ۶۴۷ تاریخ انتشار : ۲۴-۰۷-۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ 533

دعوت به مشارکت در تاسیس کانون کارآفرینی استان تهران ویژه کارآفرینان دانشگاهی

آگهی فراخوان ثبت نام عضویت جهت برگزاری مجمع عمومی موسسین “کانون کارآفرینی استان تهران” منتشر شده است. بر این اساس متقاضیان عضویت در این کانون تا شنبه اول آبان فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

به ابتکار و تقاضای شبکه مدیران کارآفرین تشکل جدیدی با عنوان «کانون کارآفرینی استان تهران» وابسته به اتاق بازرگانی،‌ صنایع،‌ معادن و کشاورزی استان تهران تاسییس می‌شود. آگهی فراخوان عضویت در این کانون و دعوت نامه شرکت در جلسه مجمع این کانون در تاریخ ۲۴ مهر ۱۴۰۰ توسط اتاق بازرگانی استان تهران منتشر شده است. بر اساس این آگهی متقاضیان عضویت در این کانون تا روز شنبه اول آبان ماه فرصت دارند که مدارک عضویت را تهیه و به دفتر امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی استان تهران تحویل دهند. جلسه مجمع نیز قرار روز دوشنبه دهم آبان ماه ساعت ۹ صبح در محل اتاق تهران تشکیل شود.
برای مشاهده آگهی اتاق بازرگانی اینجا را کلیک کنید.

شرایط ثبت نام و مدارک لازم

الف. ارائه کارت عضویت یا بازرگانی معتبر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران
ب. ارائه اساسنامه یا آگهی تاسیس شرکت
ج. ارائه اسناد مثبته دال بر فعال بودن شرکت شامل پروانه فعالیت، صورتهای مالی، لیست بیمه کارکنان و …
د. ارائه مدارک معتبر دانشگاهی اعضا هیات مدیره شرکت

  • شرکتهایی میتوانند به عضویت کانون کارآفرینی استان تهران درآیند که حداقل یک نفر از اعضا هیات مدیره آنها دارای مدرک تحصیلی معتبر دانشگاهی باشد.
  • در ارتباط با شرکتهای سهامی، در صورتی که اعضا هیات مدیره فاقد مدرک تحصیلی دانشگاهی باشند، بایستی یک نفر از سهامداران شرکت که دارای حداقل ۲۰% سهام است، دارای مدرک تحصیلی معتبر دانشگاهی باشد.

د: ارایه اصل فیش واریزی به مبلغ ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال (معادل پنج میلیون تومان) به حساب شماره ۰۱۰۳۰۳۶۹۶۹۰۰۱ به نام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران نزد بانک ملی شعبه آزادگان

 

آگهی فراخوان ثبت نام عضویت جهت برگزاری مجمع عمومی موسسین “کانون کارآفرینی استان تهران”

در اجرای موافقت اصولی شماره ۱۴/۶۴۵۷/ص مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران مبنی بر تاسیس و ثبت ” کانون کارآفرینی استان تهران” در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، مقرر شد تا مجمع عمومی موسسین انجمن مذکور در ساعت ۹ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ در محل سالن امین الضرب ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران واقع در خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه میرزاحسنی، پلاک ۱۸، طبقه اول، با رعایت تشریفات قانونی برگزار شود.

لذا بدینوسیله از کلیه کارآفرینان (اشخاص حقوقی) در استان تهران دعوت بعمل میآید تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ جهت ثبت نام و تکمیل مدارک عضویت به دفتر امور تشکلهای اتاق تهران واقع در تهران، خیابان وزرا، روبروی خیابان بیست و یکم، پلاک ۸۲، طبقه سوم مراجعه کنند. شایان ذکر است مهلت یادشده قابل تغییر و تمدید نیست.

دستور جلسه:

١. بررسی و تصویب پیشنویس اساسنامه
٢. تعیین ورودیه و حق عضویت
٣. تعیین روزنامه کثیرالانتشار
۴. انتخاباعضاءهیات مدیره و بازرسان
۵. سایر موارد

با توجه به آگهی منتشره توسط اتاق تهراهن جا دارد از عموم کارآفرینان دانشگاهی که شرایط مندرج در فراخوان اتاق بازرگانی را دارا هستند دعوت نماییم تا به عنوان عضو موسس در تشکیل این کانون مشارکت و ثبت نام نمایند.

گفتنی است شبکه مدیران کارآفرین در اواخر سال ۱۳۹۸ توسط عده ای از کارآفرینان دانشگاه صنعتی شریف پایه گذاری شده است. در خلال فعالیت این شبکه نیاز دیده شد که این اقدماتی در خصوص ثبت این تشکل در مراجع رسمی صورت گیرد. با انجام مطالعاتی نهایتاْ اتاق بازرگانی برای اینکار مناسب تشخیص داده شد و پیگیری هایی در این مورد صورت گرفت. نهایتاْ در اسفندماه ۱۳۹۹ موافقت اصولی اتاق بازرگانی ایران با تشکیل تشکلی با عنوان «کانون کارآفرینی استان تهران» اخذ گردید. موسسین این کانون را بنگاه‌های حقوقی تشکیل می‌دهند که پایه گذاران یا مدیران آنها را فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تشکیل می‌دهند.
هدف از تاسیس کانون، کسب هویت و اعتبار رسمی حقوقی، استفاده از حمایت های اتاق بازرگانی و گسترش فعالیت ها در سطح کلان ملی است.
چندی پیش جلسه پیش مجمع این کانون در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ در محل اتاق تهران با حضور تعدادی از اعضای شبکه مدیران کارآفرین برگزار شد و توافقات اولیه در خصوص تشکیل کانون صورت گرفت.
به این ترتیب در ادامه پیگیری‌ها نهایتاْ روز دهم آبان ماه ۱۴۰۰ به عنوان جلسه مجمع این کانون تعیین و آگهی مربوطه توسط اتاق تهران منتشر شد.

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.