کد خبر: ۷۹۴ تاریخ انتشار : ۲۴-۰۸-۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 636

نخستین جلسه هیأت مدیره کانون کارآفرینی استان تهران برگزار شد

اولین جلسه هیأت مدیره کانون کارآفرینی استان تهران روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه به میزبانی شرکت بالین تک با هدف معارفه اعضای منتخب برگزار شد. ۵ عضو هیأت مدیره و بازرس کانون در این جلسه حضور داشند.

در پی تشکیل جلسه مجمع موسسین کانون کارآفرینی استان تهران و برگزاری انتخابات هیأت مدیره،‌ اولین جلسه هیأت مدیره این کانون در روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه به میزبانی شرکت بالین تک برگزار شد.

در این جلسه مقدماتی و غیر رسمی خانم معصومه خیراللهی و آقایان محمد حسین وزیری، محمد حسین ترابی، علی نقیب، بهروز حبیبی به عنوان هیأت مدیره، آقای محسن ملایی به عنوان بازرس و آقای محمد زهرایی به عنوان عضو موسس کانون حضور داشتند.

هدف از این جلسه انجام معارفه داخلی با اعضای منتخب بود. در ابتدای جلسه مذاکرات و گفتگوهایی در خصوص نقش کارآفرینی در توسعه کشور و نحوه تقویت آن انجام شد. سپس هر یک از شرکت کنندگان خود را معرفی و سوابق فعالیت های حرفه‌ای و اجتماعی خود را تشریح کردند. سپس در مورد نحوه برگزاری انتخابات داخلی برای تعیین رئیس هیأت رئیسه، نایب رئیس هیأت مدیره، خزانه دار و منشی بحث و مذاکره شد. دو نفر از اعضا آمادگی خود را برای قبول مسئولیت هیأت مدیره اعلام کردند. قرار شد این دو عضو طی دو روز آینده رویکرد و خطی مشی خود را برای هدایت فعالیت های کانون به صورت مکتوب ارایه نمایند تا دیگر اعضا با شناخت کافی در رای گیری جلسه بعد شرکت کنند.

در پایان جلسه توافق شد جلسه بعدی هیأت مدیره صبح روز یکشنبه ۳۰ آبان ماه با دستور جلسه برگزاری انتخابات داخلی در محل اتاق بازرگانی تهران برگزار شود.

گفتی است کانون کارآفرینی استان تهران به ابتکار و درخواست شبکه مدیران کارآفرین متشکل از جمعی از کارآفرینان دانشگاه صنعتی شریف ز یرپوشش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران بنیان گذاری شده است. تعداد ۲۳ شرکت عضو موسس این کانون هستند.

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.