کد خبر: ۸۶۰ تاریخ انتشار : ۰۹-۰۹-۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ 372

سومین جلسه هیأت مدیره کانون کارآفرینی استان تهران برگزار شد

سومین جلسه هیأت مدیره کانون کارآفرینی استان تهران در روز یکشنبه هفتم آذرماه در محل شرکت بالین تک برگزار شد و توافقات اولیه در خصوص نحوه برگزاری جلسات بعدی و دستور کار آنها حاصل شد.

سومین جلسه هیأت مدیره کانون کارآفرینی استان تهران در روز یکشنبه هفتم آذرماه ۱۴۰۰ در محل شرکت بالین تک برگزار شد. در این جلسه اعضای اصلی و علی البدل هیأت مدیره و بازرس کانون شامل خانم معصومه خیراللهی،‌ و آقایان علی نقیب، محمد حسین وزیری،‌ بهروز حبیبی، محسن ملایی،‌ کامبیز شاهنواز، مهدی باباخانی و محمد زهرایی حضور داشتند. آقای محمد حسین ترابی از اعضای اصلی هیأت مدیره در این جلسه حضور نداشتند.

آقای نقیب رئیس هیأت مدیره کانون در شروع جلسه از اعضای اصلی و علی البدل هیأت مدیره و بازرسان درخواست نمودند که در جلسات هیأت مدیره به صورت منظم شرکت نمایند تا امکان بهره برداری از ظرفیت فکری آنان به نحو احسن فراهم شود. ایشان افزودند که با آقای دکتر غلامرضا ملکی گفتگو کرده اند و قرار شده تا هفته آینده دفتر کانون در ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی آماده سازی شود.
در ادامه در مورد زمانبندی برگزاری جلسات هیأت مدیره بحث و گفتگو و توافق شد که این جلسات تا با پایان سال دو هفته در میان تشکیل شود. بر این أساس جدول زمانی جلسات بعدی هیأت مدیره تا پایان سال به شرح زیر خواهد بود.

شماره جلسه تاریخ ساعت شماره جلسه تاریخ ساعت
۴ شنبه ۲۰ آذر ۸ تا ۱۰ صبح ۸ شنبه ۱۶ بهمن ۱۰ تا ۱۲ صبح
۵ شنبه ۴ دی ۸ تا ۱۰ صبح ۹ شنبه ۳۰ بهمن ۸ تا ۱۰ صبح
۶ شنبه ۱۸ دی ۸ تا ۱۰ صبح ۱۰ شنبه ۱۴ اسفند ۱۰ تا ۱۲ صبح
۷ شنبه ۲ بهمن ۸ تا ۱۰ صبح      

در خصوص نحوه اشتغال دبیر کانون بحث و تبادل به نظر آمد. توافق شد این همکاری به صورت نیمه وقت با حقوق ماهیانه ثابت باشد و میزان حقوق تعیین شد. ضمناْ قرار شد برای پشتیبانی فعالیت های کانون از شرکت بهداشتی دکتر عبیدی برای أمور حسابداری و شرکت کروز برای مباحث فناوری اطلاعات کمک گرفته شود.
آقای زهرایی گزارشی را از نحوه پایه گذاری و شکل گیری شبکه مدیران کارآفرین از اسفندماه ۱۳۹۸ تاکنون ارایه کردند و شرح مختصری از فعالیت ها و مطالعات صورت گرفته بیان کردند.
خانم خیرالهی پیشنهاد کردند از فرصت های برگزاری نمایشگاه های صنعتی نظیر سمپوزیوم و نمایشگاه بین‌المللی فولاد کیش(۲۳ – ۲۵ آذر ۱۴۰۰)، EXPO 2020 در دبی و نمایشگاه تجارت مونیخ استفاده شود. کانون می‌تواند نقش فعالی در این نمایشگاه‌ها از نظر تسهیل اعزام کارآفرینان، ایجاد غرفه، انجام تبلیغات و عضو گیری داشته باشد.
در خصوص نحوه گسترش تعداد اعضای کانون بحث و تبادل نظر شد. توافق شد از عموم کانال‌های موثر نظر شبکه اتاق بازرگانی، تشکل‌های صنفی و انجمن های دانش آموختگان دانشگاه های کشور بهره برداری شود.
نظر به آنکه فعالیت های کانون نیاز به ایجاد ساختار و تشکیل کمیسیون‌های مختلف دارد قرار شد این مسئله در دستور جلسه بعدی هیأت مدیره قرار گیرد. همچنین قرار شد عموم اعضا تا قبل از جلسه بعد پیشنهادات خود را در مورد تعداد و وظایف کمیسیون‌های مورد نظر ارایه نمایند. با توجه به وابستگی بحث ساختار به فهرست اهداف و اولویت‌ها، از عموم اعضا درخواست شد که در این مورد فکر کنند و تا جلسه بعد سرفصل اولویت های کانون را استخراج و پیشنهاد نمایند. البته تعیین اهداف و اولویت ها احتمالاْ به چند جلسه بحث و بررسی نیاز دارد و به مرور این کار تکمیل خواهد شد.

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.