کد خبر: ۹۰۰ تاریخ انتشار : ۱۴-۱۱-۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ 361

شرح مذاکرات جلسه ششم هیأت مدیره کانون کارآفرینی

جلسه ششم کانون کارآفرینی استان تهران روز ۲۱ دی ماه ۱۴۰۰ در محل اتاق بازرگانی تهران برگزار شد. در این جلسه خانم خیراللهی و آقایان نقیب، حبیبی، ملایی، وزیری و زهرایی حضور داشتند.

جلسه ششم کانون کارآفرینی استان تهران در روز سه شنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۰ در ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی تهران برگزار شد. در این جلسه خانم معصومه خیراللهی و آقایان علی نقیب، بهروز حبیبی، محسن ملایی، محمد حسین وزیری و محمد زهرایی حضور داشتند و آقای محمدحسین ترابی در جلسه غایب بودند.
در ابتدای جلسه آقای زهرایی گزارشی را از وضعیت پیشرفت کار و پیگیری ثبت کانون در اداره ثبت شرکت‌ها ارایه کردند. به بیان ایشان کلیه مدارک آماده شده و آماده تحول به مشاور ثبتی کانون می باشد. ادامه کار نیاز به همکاری تمامی اعضای هیأت مدیره و بازرسان دارد و در صورت عدم همراهی هر یک از اعضا کار به مشکل برمی‌خورد. در خصوص نحوه رفع مشکل عدم همراهی احتمالی آقای ترابی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و در نهایت توافق شد آقای نقیب مراتب را به آقای دکتر ملکی مدیر امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق منعکس نمایند و از ایشان راهنمایی بگیرند. ضمناْ قرار شد چنانچه این مسیر طی چند روز آینده به نتیجه نرسد آقای ملایی به عنوان بازرس گزارش ماوقع را تهیه و به اطلاع عموم اعضای مجمع موسس برسانند. آخرین راهکار نیز تشکیل مجدد مجمع و برگزاری انتخابات برای ترمیم اعضای هیأت مدیره می‌باشد.
در خصوص فهرست و شرح وظایف کمیسیون‌های داخلی کانون بر اساس مفاد آخرین نسخه به تفصیل بحث و گفتگو شد. در خصوص دو کمیسیون اول و دوم تفاوت نظر و دیدگاه وجود داشت که وقت زیادی صرف بیان نظرات و دیدگاه‌ها شد ولی توافق قطعی حاصل نشد. در نهایت قرار شد در جلسه آینده شرح وظایف کمیسیون‌ها یک به یک قرائت و در مورد آنها توافق شود.
توافق شد جلسه آینده کانون روز شنبه دوم بهمن راس ساعت ۸ صبح در دفتر شرکت کروز برگزار شود.

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.