کد خبر: ۱۰۱۸ تاریخ انتشار : ۱۰-۱۲-۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ 574

دومین جلسه کمیسیون ارتباطات به میزبانی شرکت آترین اشتاد برگزار شد

جلسه دوم کمیسیون ارتباطات کانون روز هفتم اسفند در محل شرکت اترین اشتاد برگزار شد. در این جلسه خانم ها معصومه خیراللهی و فاطمه پیرانی و آقایان کامبیز شاه نواز، مجتبی نظری و محمد زهرایی حضور داشتند.

این جلسه در محل بام سبز شرکت آترین اشتاد که به تازگی راه اندازی شده برگزار شد. در ابتدا در زمینه امکان سنجی برگزاری برنامه های بازدید صنعتی توسط کانون بحث و گفتگو شد. محل های مختلفی برای بازدید پیشنهاد شد. امکان برگزاری برنامه های بازدید از کارخانجات مختلف وجود دارد چنانچه اخیراً بازدیدهایی از کارخانجات بالین تک، دمافین، بهداشتی دکتر عبیدی،‌ لاستیک‌های هنری و صنعتی مل توسط گروهی از فارغ‌التحصیلان شریف انجام شده است. قبلاً نیز بازدیدی از مجتمع آموزشی رهیار توسط اعضای شبکه مدیران کارآفرین صورت گرفته است. امکان بازدید از مجتمع فنی تهران و پارک فناوری دانشگاه شریف نیز وجود دارد.

پیشنهاد شد قبل از برگزاری بازدیدها اطلاعات مدونی با هدف معرفی کانون تهیه شود تا حین بازدیدها در اختیار شرکت کنندگان قرار گیرد. در این راستا اهداف محوری کانون به نقل از اساسنامه مورد بررسی و مرور قرار گرفت تا از آنها برای تهیه متون معرفی و تبلیغات و ارتباط با رسانه‌های خبری استفاده شود.

مورد دیگر مورد گفتگو نحوه و فرآیند عضو گیری برای کانون بود. اینکه از چه کانال هایی میتوانیم برای عضو گیری استفاده کنیم. از طرف دیگر سوای عضو گیری نحوه شبکه سازی میان کارآفرینان، حلب مشارکت آنان و ایجاد هم افزایی از وظایف محوری کانون می‌باشد. این میطلبد که فعالیت ها به اعضای رسمی کانون محدود نشود و عموم کارآفرینان در مد نظر باشند.

سپس در مورد وبسایت کانون بحث و گفتگو شد. بیان شد که قبلاً سایتی برای شبکه مدیران کارآفرین راه اندازی شده است که هم اکنون اخبار و اطلاعات کانون از طریق این سایت اطلاع رسانی و مخابره می‌شود. کماکان می‌توان از همین سایت استفاده کرد و یا می‌توان نام آنرا تغییر دهیم. امکان راه اندازی سایت جدید هم وجود دارد.

در کنار وبسایت بحث‌های دیگر نیز در خصوص طراحی لوگو و سربرگ و غیره وجود دارد که قرار شد به کمک خانم پیرانی برای مجموعه این کارها پیشنهاداتی گرفته شود و پس از تایید کمیسیون برای هیأت مدیره ارسال شود.

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.