کد خبر: ۱۳۹۸ تاریخ انتشار : ۲۴-۰۱-۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵ 509

کانون کارآفرینی استان تهران در خانه تشکل‌ها مستقر شد

دفتر کانون کارآفرینی در ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی تهران مستقر شد و این دفتر از امکانات و تسهیلات لازم برای انجام امور ادرای و برگزاری جلسات برخوردار خواهد بود.

طبق توافق به عمل آمده با معاونت تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، کانون کارآفرینی استان تهران در محل ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی تهران (خانه تشکل‌ها) صاحب دفتر کار شد. دفتر واگذار شده به کانون حدود ۲۰ متر مربع مساحت دارد و قابلیت استفاده از سرویس‌های جانبی در طبقه سوم و پارکینگ خودرو در طیقه همکف را دارد. این دفتر که از امکانات تلفن،‌ کامپیوتر، چاچگر و اینترنت برخوردار است روز دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در اختیار کانون گرفت و قرار است به مدت ۲ سال در اختیار کانون باشد.

به این ترتیب از این پس امکان انجام امور اداری کانون و برگزاری جلسات داخلی در این دفتر فراهم خواهد بود ضمن آنکه می‌توان از سالن های جلسات متعدد اتاق بازرگانی برای برگزاری جلسات بزرگ بهره برداری نمود.

طبق مقررات اتاق بازرگانی تهران، همواره تسهیلاتی در اختیار تشکل‌های تازه تاسیس وابسته به اتاق قرار می‌گیرد. البته کانون در آینده می‌بایست به فکر تهیه دفتر کار مستقل برای خود باشد و اینکار نیاز به تامین منابع مالی لازم دارد.

نشانی: تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳- کد پستی ۱۵۸۶۷۵۳۹۰۹

تلفن: ۸۸۷۱۶۷۲۰ داخلی ۲۰۱۶

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.