کد خبر: ۱۹۷۵ تاریخ انتشار : ۱۱-۰۵-۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲ 378

اعضای هیأت مدیره کانون کارآفرینی با تعدادی از مراجع دولتی و نمایندگان مجلس دیدار خواهند کرد

اعضای هیأت مدیره کانون کارآفرینی استان تهران در شانزدهمین جلسه خود در خصوص برگزاری یک سلسله دیدارها با اعضای کمیسیون کارآفرینی مجلس و برخی نهادهای دولتی توافق نمودند.

شانزدهمین جلسه هیأت مدیره کانون کارآفرینی استان تهران در تاریخ هشتم مرداد ماه ۱۴۰۱ در خانه تشکل های اتاق بازرگانی تهران برگزار شد. در این جلسه خانم معصومه خیراللهی و آقایان علی نقیب، بهروز حبیبی، محمد حسین وزیری، کامبیز شاه نواز و محمد زهرایی حضور داشتند. این جلسه در پی برگزاری چهارمین کارگاه تعاملی تهیه نقشه راه کانون با حضور مشاور استراتژیک کانون برگزار شد.

در ابتدای جلسه پیشنهادات آقای دکتر مجتبی نظری عضو کمیسیون ارتباطات مبنی بر دیدار اعضای هیأت مدیره کانون با مراجع مختلف زیر مطرح شد:
۱- فراکسیون کارآفرینی مجلس شورای اسلامی
۲- وزارت اقتصاد و ملاقات با یکی از معاونتها
۳- بانک مرکزی، آقای قمری وفا جهت موضوعات مالی کارآفرینان
۴ – آقای سیاح رییس مرکز پایش و بهبود فضای کسب و کار در خصوص مشکلات مجوزهای مورد نیاز کار آفرینان

هدف از دیدارها معرفی کانون به مراجع فوق و تبادل نظر در خصوص نحوه کسب حمایت آنان برای پیشبرد اهداف کانون خواهد بود. در این خصوص بحث و گفتگو و موافقت شد برای برگزاری این ملاقات ها از اوایل شهریورماه به بعد برنامه ریزی و اقدام شود.

پیام صوتی قدردانی آقای دکتر بهمن عشقی دبیرکل اتاق بازرگانی از برگزاری جلسه مشترک با ایشان و پیشنهاد همکاری همه جانبه با اتاق بازرگانی به اطلاع حاضرین رسانده شد. سپس در خصوص زمینه های همکاری با اتاق بازرگانی تهران شامل ارتباط با کمیسیون های مشورتی، موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران، مدرسه کسب و کار و مرکز نوآوری و تحول دیجیتال بحث و گفتگو شد. قرار شد در اولین فرصت برای ارتباط و همکاری با این مراکز برنامه ریزی و اقدام شود. از جمله قرار شد نمایندگانی از کانون برای حضور در جلسات کمیسیون‌های اتاق معرفی شوند.

در خصوص نحوه گسترش تعداد اعضای کانون بحث و گفتگو و توافق شد طی نامه فراخوانی به انجمن های صنفی، حرفه‌ای و علمی ارسال شود و از آنان دعوت شود که اعضای خود را به عضویت در کانون تشویق نمایند. همچنین توافق شد در این نامه به امکان عضویت افتخاری تشکل‌ها در کانون اشاره شود.

 

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.