کد خبر: ۲۴۱۷ تاریخ انتشار : ۰۵-۰۸-۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰ 347

هیأت مدیره کانون کارآفرینی در جلسه اخیر خود در خصوص برگزاری نشست مجمع عمومی در تاریخ ۲۲ آبان به توافق رسید

اعضای هیأت مدیره کانون کارآفرینی استان تهران در جلسه اخیر روز سی ام مهر خود توافق نمودند که جلسه مجمع در روز یکشنبه ۲۲ آبان برگزار شود و نسبت به انجام تشریفات قانونی در این زمینه اقدام شود.قرار است در نشست مذکور گزارش جمع بندی مطالعات تدوین شده برای نقشه راه کانون ارایه شود.

جلسه هجدهم هیأت مدیره کانون کارآفرینی استان تهران روز یکشنبه ۳۰ مهرماه در دفتر شرکت مبین نت برگزار شد. در این جلسه خانم معصومه خیراللهی و آقایان علی نقیب، حسین وزیری، کامبیز شاه نواز، محسن ملایی، شاهین شرقی، محمد زهرایی، حسین طهرانی (مدیر عامل شرکت مبین نت)، هدایت گلکار (مدیر عامل شرکت بادران نیوماتیک) حضور داشتند.

در ابتدای جلسه آقای مهندس حسین طهرانی به عنوان میزبان جلسه توضیحاتی را در خصوص فعالیت های شرکت مبین نت ارایه کردند و در ادامه به سوالات حاضرین پاسخ دادند.

در ادامه آقای هدایت گلکار به عنوان مهمان مدعو در خصوص مشکلات کارآفرینان در ارتباط با سازمان های تامین اجتماعی، دارایی و گمرک توضیحاتی را ارایه کردند. به بیان ایشان این مشکلات از طریق هم اندیشی و همکاران کارآفرینان میسر است.

در مورد برگزاری مجمع عمومی کانون بحث و گفتگو شد. توافق شد جلسه مجمع عمومی (به طور فوق العاده) روز یکشنبه ۲۲ آبان برگزار شود. دستور جلسه عبارت از ارایه و تصویب گزارش های مالی، گزارش هیأت مدیره و بازرس، انتخاب عضو علی البدل هیأت مدیره و انتخاب بازرس اصلی و علی البدل خواهد بود. قرار شد پیگیری های لازم در این خصوص از نظر هماهنگی با اتاق بازرگانی، انتشار آگهی روزنامه و ارسال دعوت برای اعضای کانون صورت گیرد.

آقای شرقی در مورد فعالیت های گروه سرمایه گذاری نیک اندیش کارارا توضیحاتی را ارایه کردند. به بیان ایشان مجموعه کارایا از ۶ سال پیش تاسیس شده است. این تشکل متشکل از کارآفرییان قدیمی است که علاقمند به سرمایه گذاری نیک اندیش در شرکت های استارتاپی در مرحله پایانی حضور در شتابدهنده ها هستند. ایشان پیشنهاد کردند که کانون یک جلسه مشترک با مدیران کارایا داشته باشد. اعضای حاضر با این پیشنهاد موافقت کردند و قرار شد این کار به روز یکشنبه ۱۵ آبان موکول شود. در نتیجه قرار شد جلسه بعدی هیأت مدیره (جلسه نوزدهم) در روز ۱۵ آبان موکول برگزار شود. یکساعت اول جلسه به معرفی مجموعه کارایا و یک ساعت بعد به امور برنامه ریزی و چک لیست فعالیت های مرتبط با مجمع ۲۲ آبان اختصاصص خواهد داشت.

در ادامه مذاکرات، اعضای حاضر نظرات خود را در خصوص نحوه جمع بندی مطالعات استراتژیک و تدوین نسخه نهایی نقشه راه کانون بیان کردند. به بیان آنان تاکنون وقت زیادی برای این مطالعات گذاشته شده و با افراد صاحبنظر زیادی گفتگو شده است. لذا می بایست این مطالعات هر چه زودتر جمع بندی و گزارش آن در جلسه مجمع ۲۲ آبان اقرائت رایه شود. همچنین آقای نقیب توصیه کردند که یک جلسه هیأت مدیره اختصاصی برای این کار تشکیل شود و استراتژی مورد نظر کانون نهایی شود.

آقای شرقی بیان کردند که آقای ایثار خدادی به عنوان موسس و مدیر شرکت “بهین مشاوران آتیه ساز مدیریت”، شخص فعال و صاحبنظری در حوزه سمن ها هستند و طی سالها مطالعات جامعی در این زمینه انجام داده اند. از نظر آقای خدادادی سمن ها می بایست در یک مسیر تکاملی رشد پیدا کنند و این مطلبد که در هر دوره از عمر خود فعالیت های خاصی را انجام دهند. به نظر آقای شرقی بهتر است کانون کارآفرینی فعالیت های مختلفی را در کمیسیون های خود تعریف کند و در مراحل پیشرفت کار  این فعالیت ها را توسعه دهد. آقای شرقی همچنین پیشنهاد کردند کانون در آینده یک جلسه هم اندیشی با آقای خدادادی داشته باشد.

 

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.