کد خبر: ۲۴۵۵ تاریخ انتشار : ۲۵-۰۸-۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱ 363

حضور نمایندگان کانون کارآفرینی در جلسه غربال گری گروه سرمایه گذاری نیک اندیش کارایا

اعضای هیأت مدیره کانون کارآفرینی استان تهران به دعوت گروه سرمایه گذاری نیک اندیش کارایا و برای آشنایی با فعالیت ‌های آنها در یکی از جلسات غربال گری این گروه شرکت نمودند. این جلسه روز ۱۷ آبان ماه در دفتر شرکت سرمایه گذاری تیهو در تهران برگزار شد.

گروه سرمایه گذاری نیک اندیش کارایا متشکل از سرمایه گذارانی است که در زمینه شناسایی استارت اپ ها و سرمایه گذاری روی آنها فعالیت می‌کنند.  اعضای این گروه در جلسه هیأت مدیره کانون کارآفرینی مورخ ۱۵ آبان حضور یافتند و نسبت به معرفی فعالیت های خود پرداختند. در این جلسه از اعضای کانون دعوت شد که برای آشنایی بیشتر در یکی از جلسات غربال گری کارایا شرکت کنند. در پی این دعوت خانم معصومه خیراللهی و آقایان کامبیز شاهنواز، محسن ملایی و محمد زهرایی در جلسه روز ۱۷ آبان حضور یافتند.

از طرف کارایا آقایان امیررضا صوفی‌نژاد، غفوری، احمد رضا صادقی، شاهین شرقی، حسین مفاخریان، صدرایی و سیدجلال احمد زاده به عنوان سرمایه گذار  خانم رضایی و آقایان امیرعلی مجیدی و سید مهدی هاشمی به عنوان تیم اجرایی در جلسه حضور داشتند.
در این جلسه دو استارتاپ به شرح زیر حضور داشتند.
۱- استارتاپ دستیار وابسته به بهمن ونچرز با حضور آقای بصیری و خانم صالحی

‏ https://dastyar.io

دستیار یک افزونه مرورگر است که ابزارهای دم دستی برای کار روزانه را در صفحه Newtab در اختیارت می‌گذاره. دستیار یک اکستنشن فارسی و ایرانی برای کروم است که می‌تواند زندگی دیجیتال کاربران را راحت تر کند.

۲- استارتاپ روبواپیکس با حضور آقای سعید ابهری

 https://roboepics.com

روبواپیکس یک پلتفرم برون‌سپاری برای چالش‌های هوش مصنوعی می‌باشد که با برگزاری مسابقات هوش‌مصنوعی، افراد متخصص و علاقه‌مند را گرد هم می‌آورد تا آن‌ها برای چالش‌های متفاوت با هم رقابت کنند و در سریع‌ترین زمان بهترین نتایج و راهکارها را ارائه دهند

این دو استارتات به ترتیب خود را معرفی کردند و  زمینه های سرمایه گذاری مورد نظر تشریح نمودند. در ادامه جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و نمایندگان این دو استارتاپ به سوالات سرمایه گذاران حاضر در جلسه پاسخ دادند.

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.