کد خبر: ۲۴۹۶ تاریخ انتشار : ۳۰-۰۸-۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴ 495

حضور نمایندگان کانون کارآفرینی در نشست گروه سرمایه گذاری نیک اندیش کارایا

تعدادی از اعضای هیأت مدیره و اعضای فعال کانون کارآفرینی استان تهران به دعوت گروه سرمایه گذاری نیک اندایش کارایا در پنجاهمین و نهمین جلسه سرمایه گذاری این گروه به تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۱ حضور یافتند.

در پی برگزاری چندین جلسه و دیدار مشترک مابین کانون کارآفرینی استان تهران و  گروه سرمایه گذاری نیک اندیش کارایا، اعضای هیأت مدیره و اعضای فعال کانون کارآفرینی به دعوت گروه کارایا در پنجاهمین جلسه سرمایه گذاری این گروه شرکت کردند. این جلسه در محل خانه کارمان در تهران برگزار شد. از طرف کانون آقای علی نقیب (رئیس هیأت مدیره)، محمد حسین وزیری (عضو هیأت مدیره)، کامبیز شاه نواز (عضو هیأت مدیره) و محمد زهرایی (دبیر کانون) حضور داشتند.
این جلسه با حضور تعدادی از سرمایه گذاران گروه کارایا برگزار شد.
در ابتدا آقای رشید جعفرپور مدیر مسئول اپلیکیشن دنج به معرفی استارتاپ خود پرداخت. اپلیکیشن دنج در زمینه آموزش و ترویج مدیتیشن طراحی و راه اندازی شده است. (www.denjapp.com)
در ادامه چلسه پرسش و پاسخ برگزار شد آقای جعفرپور به سوالات حاضرین پاسخ داد. سپس جلسه وارد شور شد و علاقمندان برای حضور در جلسه بعدی با حضور این استارتاپ ثبت نام کردند.
بخش بعدی آقای سعید سازگاری طی سخنانی برخی رویکردهای جدید در فناوری را تشریح کردند.
استارت بعدی پلتفورم روبواپیکس بود که توسط مدیر مسئول آن آقای سعید ابهری معرفی گردید. (www.roboepics.com)‌
در ادامه آقای ابهری به برخی سوالات مطروحه توسط حاضرین پاسخ داد. در ادامه جلسه شورا برگزار شد و تعدادی از سرمایه گذاران برای حضور در جلسات بعدی با این استارتاپ اعلام آمادگی کردند.
علاقمندان برای آشنایی بیشتر با گروه کارایا می‌توانند به وبسایت این گروه به نشانی (www.karaya.ir) مراجعه کنند.

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.