کد خبر: ۲۶۲۳ تاریخ انتشار : ۲۴-۰۹-۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲ 981

بررسی طرح های پیشنهادی اعضا در جلسه نهم کمیسیون ترویج و گسترش کارآفرینی

جلسه نهم کمیسیون ترویج و گسترش کارآفرینی کانون کارآفرینی استان تهران در روز یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ برگزار شد. در این جلسه طرح های پیشنهادی اعضا در خصوص برنامه‌های اجرایی این کمیسوین مورد بررسی قرار گرفت.

جلسه نهم کمیسیون ترویج و گسترش کارآفرینی در روز ۲۰ آذر در محل شرکت مدیریت تانا انرژی برگزار شد. در این جلسه خانم معصومه خیراللهی و آقایان محمد حسین وزیری، امین اله حاجی رسولیها، محسن ملایی، کامبیز شاهنواز، شاهین شرقی و محمد زهرایی و همچنین مهمان مدعو خانم نگار جهانگیر نایب رئیس کمیسیون کارآفرینی کانون زنان بازرگان حضور داشتند.

جلسه با مروز طرح های پیشنهادی و مکتوب اعضا در خصوص برنامه احرایی کمیسیون توسط آقای دکتر ملایی آغاز شد. سپس خانم خیراللهی و آقایان حاجی رسولیها، ملایی، وزیری و شرقی در خصوص طرح های پیشنهادی خود توضیحاتی ارایه دادند. از جمله طرح های مطروحه همکاری با گروه سرمایه گذاری کارایا بود که در طرحهای پیشنهادی چند تن از اعضا به آن اشاره شده بود.

آقای مهدس شرقی توضیحاتی را در خصوص فلسفه تاسیس و نحوه عملکرد گروه کارایا ارایه کردند. ایشان پیشنهاد کردند که گروه کارایا با رعایت سه شرط به کانون ملحق شود. شرط اول اینکه کارایا به صورت یک کمیسیون مستقل یا کارگروه داخلی در زیر محموعه کمیسیون ترویج و گسترش کارآفرینی فعالیت نماید. شرط دوم اینکه اعضای کارایا برای عضویت در کانون و اعضای کانون برای عضویت در کارایا از تخفیف دوجانبه برخوردار شوند. شرط سوم اینکه گروه کارایا بتواند از امکانات اتاق بازرگانی در اختیار کانون بهره برداری کند.

در خصوص فرصت هایی که بواسطه این انضمام برای کانون و کارایا فراهم می‌شود بحث و گفتگو شد. از جمله بیان شد که برای کانون یک محصول مشخص در خصوص سرمایه گذاری نیک اندیش تعریف می‌شود و برای کارایا امکان افزایش تعداد عضو و توسعه فعالیت ها در ابعاد گسترده فراهم می‌شود.

قرار شد آقای شرقی با توجه به شناخت دوجانبه از طرفین، طرح جامعی را در خصوص شرایط این انضمام از لحاظ مسائل ساختاری و تعهدات دوجانبه تهیه و به کمیسیون ارایه نمایند. این طرح می‌بایست به گونه ای تدوین شود که بتواند نمونه پایلوت و الگویی برای طرح های آتی کانون برای ایجاد هر گونه رابطه همکاری با سایر نهادهای کشوری فعال در حوزه کارآفرینی باشد.

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.