کد خبر: ۲۷۴۰ تاریخ انتشار : ۲۲-۱۱-۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶ 972

چهار متخصص حوزه تحول دیجیتال در دومین نشست کلینیک کارآفرینی سخنرانی کردند

دومین نشست کانون کارافرینی استان تهران با عنوان «تحول دیجیتال، ضرورت‌ها، الزامات و چالش‌ها» در روز سه شنبه ۱۸ بهمن در سالن اجتماعات امین الضرب در ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی تهران برگزار شد. در این نشست چهار متخصص حوزه دیجیتال به سخنرانی پرداختند و در خاتمه به سوالات شرکت کنندگان پاسخ گفتند.

دومین نشست کانون کارآفرینی استان تهران در حوزه تحول دیجیتال با حضور ۴ سخنران برگزار شد. در این نشست ۴۰ نفر از جانب  اعضای حقوقی کانون و سایر سازمان ها و نهادها حضور داشتند.
مهندس معصومه خیراللهی رئیس کمیسیون ارتباطات کانون نشست را با اعلام برنامه آغاز نمود در ادامه مهندس بهروز حبیبی نایب رئیس هیأت مدیره کانون کارافرینی استان تهران به حاضرین خوشامد گفت. سپس کلیپ کوتاهی از مرور سخنرانی های نشست  اول با عنوان «تاثیر شرایط اقتصادی حاضر بر حوزه کسب و کار» آغاز شد.

در این مرحله مهندس شاهین شرقی به عنوان مدیر پانل از سخنرانان خواست که در جایگاه قرار بگیرند. سپس به ترتیب سخنرانان را معرفی و از آنان خواست که یک به یک در محورهای تعیین شده سخنرانی نمایند.

اولین سخنران دکتر مصطفی ثابتی عضو هیآت مدیره شرکت آسان پرداخت و مشاور تحول دیجیتال بود. وی به تعریف تحول دیجیتال و برشمردن چالش‌های آن از منظر ذینفعان، فناوری و زیرساخت، رگولاتوری و حکومت پرداخت.
سپس دکتر علی کرمانشاه عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف در مورد توصیف تحول دیجیتال و اهمیت و چالش های کارآفرینی در اقتصاد دیجیتالی به سخنرانی پرداخت.
دکتر امین سمیع زاده مدیر علمی آکادمی تحول دیجیتال در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف سخنران سوم بود و در مورد وضعیت رگولاتوری در ایران و روند پیشرفت پروسه های مرتبط با تحول دیجیتال مطالبی بیان نمود.
آخرین سخنران مهندس مجید دهبیدی پور رئیس سابق پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف بودند و فعالیت دانشگاه صنعتی شریف طی ۲۰ سال گذشته را در خصوص نهادسازی در حوزه کارآفرینی نوآفرین و زایش کسب و کارهای دیجیتالی مطالبی را بیان کرد.

با پایان سخنرانی ها فرصتی برای استراحت، پذیرایی و دیدار و آشنایی مهمانان فرارسید.

بخش دوم نشست با پخش کلیپی از فعالیت های کانون کارآفرینی استان تهران آغاز شد. سپس مهندس علی نقیب رئیس هیآت مدیره این کانون طی سخنان کوتاه به حاضرین خوشامد گفت و سپس نشست وارد جلسه پرسش و پاسخ شد.
سوالات متعددی توسط شرکت کنندگان مطرح شد و هر یک از اعضای پانل به فراخور موضوع به سوالات پاسخ دادند.

گفتنی است این نشست‌ها در چارچوب طرح کلینک کارآفرینی توسط کمیسیون ارتباطات کانون کارآفرینی استان تهران برنامه ریزی و اجرا می‌شود. خانم معصومه خیرالهی و آقایان بهروز حبیبی، حسین ریاضی اصفهانی، شاهین شرقی و محمد زهرایی از اعضای این کمیسیون هستند.

کل مراحل نشست فیلم برداری ویدیویی شده شده است و علاقمندان می‌توانند بخش های مختلف را در لینک‌‌های زیر مشاهده کنند.

۱- خوشامدگویی آقای مهندس بهروز حبیبی
https://karafarintehran.ir/?p=2719

۲- سخنرانی آقای دکتر مصطفی ثابتی
https://karafarintehran.ir/?p=2721

۳- سخنرانی آقای دکتر امین سمیع زاده
https://karafarintehran.ir/?p=2729

۴- سخنرانی آقای مهندس مجید دهبیدی پور
https://karafarintehran.ir/?p=2731

۵- سخنرانی آقای مهندس علی نقیب و جلسه پرسش و پاسخ
https://karafarintehran.ir/?p=2733

 

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.