کد خبر: ۲۷۹۴ تاریخ انتشار : ۲۳-۱۲-۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ 548

گزارش عملکرد کانون کارآفرینی استان تهران در جلسه پایان سال هیأت مدیره مورد بررسی قرار گرفت

اعضای هیأت مدیره کانون کارآفرینی استان در جلسه بیست چهارم هیأت مدیره گزارش عملکرد کانون در سال ۱۴۰۱ را مورد بررسی قرار دادند. این جلسه در روز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ با حضور خانم معصومه خیراللهی و آقایان علی نقیب، بهروز حبیبی، محمد حسین وزیری، حسین ریاضی اصفهانی، جلال کاوندی، محمد زهرایی و مهمان مدعو آقای حسین محمدخان برگزار شد.

جلسه بیست و چهارم هیأت مدیره و آخرین جلسه در سال جاری در ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران به ریاست آقای مهندس علی نقیب برگزار شد. در ابتدای جلسه آقای نقیب گزارشی را در خصوص نحوه و نتایج برگزاری انتخابات اخیر اتاق بازرگانی تهران ارایه کردند. ایشان پیروزی «ائتلاف برای فردا» در انتخابات اتاق تهران برای سه دوره متوالی را بسیار چشمگیر و مهم تلقی کردند. در این راستان اعضای حاضر در جلسه پیروزی ائتلاف برای فردا و انتخاب مجدد آقای نقیب را تبریک گفتند.

در ادامه آقای زهرایی گزارش خلاصه ای را از عمکرد کانون در سال ۱۴۰۱ارایه کردند. ایشان در این گزارش عملکرد هیأت مدیره، دبیرخانه کانون و کمیسیون های چهارگانه ترا شریح گردید. سرفصل فعالیت های مهم به شرح زیر بیان می‌شود:
۱- برگزاری تعداد ۱۴ جلسه هیأت مدیره، ۳۰ جلسه کمیسیون ارتباطات، ۹ جلسه کمیسیون ترویج و گسترش کارآفرینی و ۱ جلسه کمیسیون برنامه ریزی راهبردی در طول سال
۲- افزایش تعداد اعضای حقوقی کانون از ۲۳ عضو به ۳۷ عضو
۳- برگزاری جلسه مجمع عمومی کانون در تاریخ ۲۲ آبان
۴- حضور کانون در فرآیند رتبه بندی تشکل های استان تهران و شرکت در مراسم اعطای تقدیرنامه در تاریخ اول اسفندماه
۵- انجام مطالعات استراتژیک برای تهیه نقشه راه کانون به کمک مشاور استراتژیک کانون
۶- برگزاری اولین همایش کانون کارآقرینی استان تهران در تاریخ ۵ تیر
۷- برگزاری وبینار «جنگل بارانی» در تاریخ ۱۲ شهریور
۸- برگزاری سه نشست کلینیک کارآفرینی با موضوعات مختلف در تاریخ های ۱۴ دی، ۱۸ بهمن و ۱۴ اسفند که در هر نشست ۴ سخنران حضور داشتند.
۹- برگزاری جلسات مشترک با گروه سرمایه گذاری نیک اندیش کارا و بررسی زمینه های همکاری متقابل
۱۰ – انجام مطالعات برای تشکیل گروه سرمایه گذاری نیک اندیش در کانون و جلب موافقت ۴ شرکت برای حضور در هیأت موسس

فایل حاوی گزارش عملکرد کانون در سال ۱۴۰۱ ذر لینک زیر قابل مشاهده است.
گزارش عملکرد کانون در سال ۱۴۰۱

آقای مهندس ریاضی با اشاره به برگزاری سه نشست اخیر در کانون توصیه کردند که گزارش مکتوبی از جمع بندی و نتایج هر نشست تهیه و منتشر شود.

آقای مهندس کاوندی با اشاره به فعالیت کانون دانش آموختگان برق دانشگاه علم و صنعت، دو نسخه از کتاب منتشره توسط این کانون با عنوان «مروری بر یک قرن تجربه در مهندسی برق» را به کانون اهدا کردند.

در این جلسه با آقای حسین محمدخان عضو جدید کانون معارفه صورت گرفت. ایشان مدیر عامل شرکت بارمان تجارت ایلیا هستند. آقای محمدخان نظرات خود را در مورد فعالیت کانون از جمله لزوم شفافیت بیشتر چشم انداز کانون بیان کردند.

پس از پایان جلسه هیأت مدیره آقایان علی نقیب و بهروز حبیبی در برنامه مصاحبه با حضور خبرنگار کارآفرین نیوز شرکت کردند.

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.