کد خبر: ۲۸۸۷ تاریخ انتشار : ۲۵-۰۱-۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱ 354

فراخوان ارایه سخنرانی در نشست انتقال تجارب کارآفرینان

از عموم مدیران کارآفرین عضو کانون کارآفرینی استان تهران دعوت می‌شود برای ارایه سخنرانی در نشست انتقال تجارب کارآفرینان که روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود داوطلب شوند.

طبق برنامه ریزی انجام شده توسط کمیسیون ارتباطات کانون، قرار است سلسله نشست های ماهیانه با عنوان انتقال تجربه کارآفرینان توسط کانون کارآفرینی استان تهران برگزار شود. هدف از برگزاری این نشست ها شنیدن تجارب زیسته و ارزشمند کارآفرینان در حوزه هایی است که بیشترین علاقمندی و یادگیری را در آن داشته اند. برنامه این نشست ها اطلاع رسانی عام خواهند شد تا همه علاقمندان از جمله جوانان امکان حضور در آنرا داشته باشند. این نشست‌ها ضبط ویدیویی می‌شوند و در دسترس سایر علاقمندان قرار می‌گیرد.

انتخاب موضوع سخنرانی توسط سخنرانان آزاد است. اگر چند موضوع پیشنهاد شود با توافق دوجانبه یک موضوع جالب توجه انتخاب می‌شود.  

اولین نشست از این نوع روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۲ در محل ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی برگزار خواهد شد. در این نشست ۴ سخنران منتخب حضور خواهند داشت. وقت تعیین شده برای هر سخنران حدود ۳۰ دقیقه است و زمانی هم برای پاسخ به سوالات در نظر گرفته شده است. 

در این راستا از مدیران عضو کانون کارآفرینی استان تهران دعوت می‌شود برای مشارکت در این نشست اعلام آمادگی کنند. از علاقمندان تقاضا می‌شود یک یا چند موضوع پیشنهادی خود را برای ارایه در نشست حداکثر تا پایان روز پنجشنبه ۳۱ فروردین به دبیرخانه کانون اعلام نمایند.

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.