کد خبر: ۳۱۱۲ تاریخ انتشار : ۱۴-۰۳-۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶ 564

براساس مصوبه هیأت مدیره جلسه مجمع عمومی کانون در تیرماه برگزار می‌شود

اعضای هیأت مدیره کانون کارافرینی در جلسه بیست و ششم خود توافق نمودند که جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه در تیرماه امسال برگزار شود. این جلسه روز یکشنبه هفتم خرداد ۱۴۰۲ برگزار شد.

جلسه شماره ۲۶ هیأت مدیره با حضور خانم معصومه خیراللهی و آقایان علی نقیب، بهروز حبیبی،‌ سیدمحمد حسین وزیری، حسین وزیری اصفهانی، جلال کاوندی و محمد زهرایی و مهمان مدعو سرکار خانم پونه توکل نیا در محل خانه شکل های اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.
خانم توکل نیا ضمن تشریح ارتباطات گسترده خود با نهادها و تشکل‌های اقتصادی مختلف پیشنهاد کردند که کانون کارآفرینی استان تهران طرح ایجاد باشگاه مدیران را که قبلاً هدف گذاری نموده پیگیری نماید. به بیان ایشان کانون پتانسیل خوبی برای این کار دارد و با تشکیل باشگاه مزایای زیادی برای گسترش ارتباطات کانون فراهم می‌شود.
در مورد این پیشنهاد بحث و گفتگو شد و قرار شد کمیسیون ارتباطات این موضوع را مورد بررسی قرار دهد و اهداف و زمانبندی کار را تدوین کند.

خانم توکل نیا در ادامه پیشنهاداتی را در خصوص توسعه ارتباطات کانون با مراجع دولتی و برقراری ارتباطات برون مرزی ارایه کردند. ایشان همچنین توضیحاتی را در مورد فعالیت اتاق مشترک ایران و ترکیه  و پتانسیل خوب آنها ارایه کردند و پیشنهاد همکاری با آنان در زمینه باشگاه و غیره را دادند. آقای نقیب توصیه کردند که کانون از ارتباطات خانم توکل نیا در جهت توسعه ارتباطات خود بهره برداری کند.

خانم خیراللهی گزارشی را از فعالیت های کمیسیون ارتباطات ارایه کردند. به بیان ایشان این کمیسیون تاکنون چهار نشست تخصصی و یک نشست انتقال تجربه برگزار کرده که نشست انتقال تجربه با استقبال بیشتری مواجه شده است. نشست تخصصی بعدی در حوزه کارافرینی اجتماعی است که در خصوص آن یک جلسه مشورتی با آقای حاجی رسولیها برگزار شده و قرار است جلسه دیگری با خانم فیروزه صابر برگزار شود.
خانم خیراللهی همچنین بیان کردند که قرار ملاقاتی با آقای دکتر مهرداد عالی پور تنظیم شده که قرار است با ایشان در خصوص گسترش زمینه های همکاری مشترک مذاکره شود. در این راستا از اعضای هیأت مدیره دعوت شد که در صورت تمایل در این قرار حضور یابند.
در مورد تعیین تاریخ مجمع عمومی کانون بحث و تبادل نظر شد. پیشنهاد شد این مجمع به روز دوشنبه ۱۹ تیر موکول شود. دستور جلسه مجمع بررسی و تصویب گزارش عملکرد کانون در سال ۱۴۰۱ و انتخاب بازرس می‌باشد.

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.