کد خبر: ۳۴۰۴ تاریخ انتشار : ۰۱-۰۵-۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱ 586

گزارش ویدیویی و تصویری از نشست کارآفرینی و فناوری‌های نوین

ششمین نشست تخصصی کانون کارآفرینی با عنوان «کارآفرینی و فناوری نوین» برای تشریح مباحث هوش مصنوعی،‌ بلاکچین و متاورس روز ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

نشست کارآفرینی و فناوری های نوین با حضور ۴ سخنران و بیش از ۷۰ مهمان مدعو در ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی تهران برگزار شد. این نشست با سخنرانی و خوشامدگویی آقای بهروز حبیبی نایب رئیس کانون کارآفرینی استان تهران آغاز شد.
سپس خانم معصومه خیراللهی رئیس کمیسیون ارتباطات کانون برنامه نشست را اعلام نمود و تریبون را به مدیر پانل آقای شاهین شرقی سپرد.
آقای شرقی که مسئولیت‌های مختلفی چون عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تیهو و عضو هیات امنای گروه سرمایه گذاری نیک اندیش کارایا را به عهده دارد به ترتیب سخنرانان را معرفی و از آنان برای ارایه سخنرانی دعوت نمود.

آقای محمد مهدی معبودیان رییس کمیسیون هوش مصنوعی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران (نصر) به عنوان اولین سخنران مباحث قابل  توجهی را در خصوص وضعیت پیشرفت هوش مصنوعی در جهان و تاثیر آن بر کسب و کارها ارایه داد.

فیلم ویدیویی سخنرانی ایشان در لینک زیر قابل مشاهده است:
https://karafarintehran.ir/?p=3356
همچنین فایل اسلایدهای مبحث هوش مصنوعی در لینک در دسترس قرار دارد:
http://karafarintehran.ir/wp-content/uploads/2023/07/AI-Trends-14020428.pdf

سخنران دوم این نشست آقای محمد شرقی مدیر عامل بنیاد سور فعال در زمینه پلتفرم بلاکچین زیرساخت قراردادهای هوشمند بود که در خصوص بلاکچین سخنرانی نمود.

فیلم ویدیویی این سخنرانی را در لینک زیر ملاحظه نمایید:
https://karafarintehran.ir/?p=3358

در ادامه آقای رضا سلطانی کارآفرین مقیم در استارتاپ استودیو چینووا وابسته به هلدینگ فناپ، به عنوان سومین سخنران مبحث تخصصی متاورس را برای حاضرین تشریح نمود.

فیلم ویدیویی آقای سلطانی را در لینک زیر مشاهده نمایید:
https://karafarintehran.ir/?p=3363

با پایان یافتن سخنران‌های فرصتی برای تقدیر از آنان فراهم شد و آقای شاهین شرقی با اهدای لوح تقدیر از آقایان محمد رضا معبودیان، محمد شرقی و رضا سلطانی برای حضور و سخنرانی در نشست تشکر نمود.

با اعلام تنفس فرصتی برای پذیرایی از مهمانان در سالن جانبی و شبکه سازی میان آنان فراهم شد.

پس از پایان زمان تنفس مهمانان برای جلسه پرسش و پاسخ با سخنرانان به سالن اصلی بازگشتند و به سوالات حاضرین در خصوص مباحث مطروحه پاسخ دادند.

فیلم ویدیویی بخش پرسش و پاسخ به مدت ۶۰ دقیقه در لینک زیر قابل مشاهده است:
https://karafarintehran.ir/?p=3372

در خاتمه این نشست جمع سخنرانان و مهمانان با حضور در جایگاه عکس یادگاری گرفتند و برگزاری این نشست را گرامی داشتند.

گزارش نصویری نشست

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.