کد خبر: ۳۴۲۱ تاریخ انتشار : ۰۴-۰۵-۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲ 219

تصمیمات کمیسیون ارتباطات برای سازماندهی نشست های تخصصی و انتقال تجربه

اعضای کمیسیون ارتباطات کانون کارآفرینی استان تهران در جلسه چهل و ششم خود نحوه برگزاری نشست های قبلی را مرور نمودند و پیشنهادات مختلفی را برای توسعه کمی و کیفی نشست ها در مد نظر قرار دادند.

جلسه چهل و ششم کمیسیون ارتباطات روز سه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ در محل شرکت کروز برگزار شد. در این جلسه خانم معصومه خیراللهی و آقایان بهروز حبیبی، شاهین شرقی و محمد زهرایی حضور داشتند.

سرفصل موضوعات مطروحه به شرح زیر است:
۱- کتابچه منتشر شده با عنوان گزارش فعالیت های مجمع کارآفرینان ایران در سال ۱۴۰۱ از جمله رایزنی با نهادهای حاکمیت و تشکیل کارگروه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت. پیشنهاد شد با توجه دامنه گسترده فعالیت ها و اعتبار بالای اعضای حقوقی این تشکل بررسی‌هایی برای تعامل و همکاری بیشتر با این تشکل صورت گیرد.

۲- با توجه به پیشنهاد مطروحه قبلی مبنی بر دعوت از بنیاد حامیان دانشگاه شریف و دیگر دانشگاه‌ها برای سخنرانی در نشست‌ها، در این خصوص بحث و تبادل نظر صورت گرفت. بیان شد که برگزاری چنین رویدادهایی باعث توسعه ارتباطات صنعت و دانشگاه و پیگیری برنامه‌هایی مثل کارآموزی Internship و مربی گری Mentorship می‌شود.

۳- در مورد لزوم مستندسازی نشست های کانون گفتگو شد. قرار شد اینکار برون سپاری شود و مجموعه مباحث مطروحه در این نشست ها به صورت متنی و به صورت خبرنامه تنظیم و منتشر شود. در این راستا قبلاً با آقای ستار محمدی از کارآفرین نیوز و محمد فاضل مبهوتی مذاکره شده است.

۴- با توجه به تجربه برگزاری نشست های اخیر مقرر شد این تجارب مستند شود و برای برنامه ریزی و برگزاری نشست‌ها چک لیست اجرایی تهیه شود.

۵-آخرین فعالیت‌های انجام شده برای برنامه ریزی و برگزاری نشست کارآفرینی و فناوری نوین ۲۸ تیرماه بررسی و مرور شد.

۶- در مورد برنامه و انتخاب سخنرانان نشست انتقال تجربه کارآفرینان بحث و گفتگو شد. چندین تشکل و موسسه مطرح هستند. از جمله زمینه دعوت از بنیاد رایحه با مدیریت خانم فاطمه تندگویان،‌ بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان با مدیریت خانم فیروزه صابر،‌ موسسه مانیز با مدیریت آقای محمد مهدی معماریانی، موسسه بامن بخوان با مدیریت خانم زهره قائینی،‌ موسسه دستادست با مدیریت خانم فائزه درخشانی، موسسه روستاتیش با مدیریت آقای احسان مهتدی،‌ موسس کاریار با مدیریت خانم زهرا عمرانی وجود دارد.

۷- قرار شد با تعیین اولویت با این اشخاص و موسسات فهرست شده تماس گرفته شود ونسبت به تعیین ۴ سخنران برای نشست انتقال تجربه کارآفرییان اجتماعی اقدام شود.

۸- قرار شد برای تسهیل دسترسی مخاطبان و ذینفعان به اطلاعات نشست‌ها منوی جدیدی در وبسایت کانون با عنوان رویدادها در نظر گرفته شود.

۹- با توجه به مذاکرات و بررسی های طولانی مدت قبلی، قرار شد با همکاری آقای شرقی پیشنویس توافق نامه‌ای با گروه سرمایه گذاری نیک اندیش کارایا برای تعیین چارچوب همکاری‌های فی‌مابین تهیه و تنظیم شود.

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.