کد خبر: ۳۶۷۴ تاریخ انتشار : ۱۳-۰۶-۱۴۰۲ - ۹:۱۰ 389

معارفه با اعضای جدید کانون در جلسه هیأت مدیره

جلسه شماره ۳۰ هیأت مدیره روز یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ با حضور چندین مهمان از جمله مدیر عامل شرکت تیمار گشت کویر و نمایندگان مدیریت تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.


سی امین جلسه هیأت مدیره کانون کارآفرنی استان تهران با حضور آقایان علی نقیب، بهروز حبیبی، حسین ریاضی اصفهانی، جلال کاوندی،‌ محمد زهرایی و خانم پونه توکل نیا از هیأت مدیره، مهمانان مدعو خانمها شراره کامرانی، شعله فروتن، مریم زارع  از مدیریت تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی تهران و خانم مرضیه اسدی و آقای تیمار از شرکت تیمار گشت کویر (عضو جدید کانون) در محل خانه تشکل‌ها برگزار شد.
۱- آقای نقیب رئیس هیأت مدیره کانون، در مقدمه اهداف و تاریخچه تاسیس کانون را برای مهمانان مدعو تشریح کردند.
۲- در مورد تعیین تاریخ جلسه مجمع عمومی کانون بحث و گفتگو شد. حسب تقاضای خانم فروتن جلسه مجمع از یکشنبه ۱۶ به چهارشنبه ۱۹ مهر منتقل شد و قرار شد نسبت به انجام تشریفات و کارهای اجرایی مجمع اقدام شود. با توجه به لزوم تطبیق اساسنامه کانون با اساسنامه تیپ اتاق، قرار شد مجمع عمومی عادی و فوق العاده همرمان برگزار شود.
۳- برنامه معارفه با مدیران شرکت تیمار گشت کویر عضو جدید کانون انجام شد. خانم اسدی و آقای تیمار در مورد تاریخچه تاسیس شرکت و فعالیت‌های آن توضیحات مبسوطی را ارایه دادند. این شرکت در زمینه تامین خودروهای افرویدی برای گردشگران در مناطق مختلف ایران از طریق پلتفورم اینترنتی فعالیت دارد. حدود ۷۳۰ راننده آفرویدی با این شرکت همکاری دارند که همه آنان آموزش‌های تورلیدری دیده اند.
۴- خانم کامرانی مفاد گزارش منتشره توسط مرکز رتبه بندی اتاق ایران در خصوص ارزیابی کانون کارآفرینی استان تهران در سال ۱۴۰۱ را برای حاضرین تشریح و نکاتی را در مورد نقاط قوت و نقاط قابل بهبود در مولفه های پنجگانه حکمرانی، عضویت، خدمات، تاثیرگذاری بر سیاست‌ها و تنظیم گری بیان کردند. اعضای حاضر نیز نظرات و توضیحات خود را بیان داشتند.
۵- خانم زارع بیان کردند که اثرگذاری نشست های کانون در حوزه مسئولیت اجتماعی بالا است و اتاق بازرگانی مایل به همکاری و مشارکت در برگزاری نشست ها می‌باشد. به این منظور ایشان با دعوت انجام شده از طرف کانون عضو کمیسیون ارتباطات کانون شده اند تا در زمینه برنامه ریزی نشست های بعدی همفکری و مشارکت کنند.
۶- با توجه به وجود چندین تقاضا برای پیوستن اعضای حقیقی به کانون، در این جلسه مجدداً در خصوص ضرورت اصلاح اساسنامه کانون برای پذیرش عضو حقیقی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. در این راستا توافق شد پذیرش عضو حقیقی در برنامه کانون قرار گیرد و به این منظور نیاز است بخش عضویت اسناسنامه اصلاح و در مجمع عمومی ۱۹مهرماه تصویب شود.
۷- گزارشی از وضعیت پیشرفت عضوگیری در کانون ارایه شد. اخیراً آقای دکتر مهرداد عالی پور با راهنمایی خانم خیراللهی و آقای مهدی مهدی بستانچی با راهنمایی خانم توکل نیا در کانون عضو شدند. خانم توکل نیا بیان داشتند که پیگیر عضویت خانم نسرین خادمی و فریده فیروزفر هستند. با راهنمایی آقای وزیری پیگیری عضویت شرکت‌های ایداج و پارس خزر هم درجریان است که به زودی نتیجه اعلام می‌شود.
۸- آقای ریاضی توصیه کردند که محتوای نشست های کانون پیاده سازی و به صورت نشریه و فصل نامه الکترونیک و چاپی برای مراکز مختلف ارسال شود تا نتایج حاصل از برگزاری نشست‌ها مستندسازی و در اختیار مراجع بالادستی و حاکمیتی قرار گیرد.
۹- خانم توکل نیا ضمن معرفی آقای محمد رضا پرپور رئیس روابط عمومی اکسپو دبی، بیان کردند که ایشان ارتباطات بسیار زیادی در حوزه تجارت در امارات و کشورهای منطقه دارند و توصیه کردند برای آشنایی با ایشان جلسه مشترکی تنظیم و تفاهنمامه ای با ایشان امضا شود. این پیشنهاد مورد استقبال اعضای جلسه قرار گرفت و قرار شد جلسه ای تنظیم و از ارتباطات وسیع ایشان برای توسعه فعالیت های کانون بهره برداری شود.

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.