کد خبر: ۳۸۸۳ تاریخ انتشار : ۲۶-۰۶-۱۴۰۲ - ۷:۱۱ 1,096

نشست کارآفرینی و رسانه با حضور و سخنرانی چهار صاحبنظر حوزه رسانه و کارآفرینی برگزار شد

نشست کارآفرینی و رسانه به عنوان هفتمین نشست تخصصی کانون کارآفرینی استان تهران با سخنرانی افتتاحیه آقای مهندس علی نقیب رئیس هیأت مدیره کانون و سه صاحبنظر حوزه رسانه روز چهارشنبه ۲۲ شهریور در تهران برگزار شد.

هفتمین نشست تخصصی کانون کارآفرینی استان تهران با عنوان کارآفرینی و رسانه روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ در ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با حضور حدود ۵۰ مهمان برگزار شد.

این نشست با سخنرانی افتتاحیه آقای مهندس علی نقیب رئیس هیأت مدیره کانون کارآفرینی استان تهرن و ٰرئیس هیأت مدیره شرکت بهداشتی دکتر عبیدی آغاز شد.

ضبط ویدیویی این سخنرانی به مدت ۲۰ دقیقه در لینک زیر قابل مشاهده است.
https://karafarintehran.ir/?p=3771

سخنرانی دوم این نشست آقای محمد صادق جنان صفت سردبیر سایت ساعت ۲۴ و رئیس شورای سیاسگذاری روزنامه جهان صنعت بود. ایشان در خصوص الزمات و چالش های کارآفرینی و تعامل کارآفرینان با رسانه و رسانه با کارآفرینان سخنرانی نمودند.
برای مشاهده ضبط ویدیوی این سخنرانی به مدت ۲۸ دقیقه به لینک زیر مراجعه نمایید:
https://karafarintehran.ir/?p=3773


سومین سخنران نشست آقای دکتر ستاری محمدی جامعه شناس اقتصادی، پژوهشگر کسب و کار و سردبیر کارآفرین نیوز در مورد گفتمان ساز ی در جامعه سخنرانی نمود. ضبط ویدیوی این سخنرانی به مدت ۱۷ دقیقه را لینک زیر مشاهده کنید:
https://karafarintehran.ir/?p=3877

در این بخش نوبت به سخنرانی آقای مهندس رضا قربانی بنیان گذار کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار رسید که به عنوان چهارمین سخنران در مورد «نسبت رسانه با کارآفرینی و نسبت کارآفرینی با رسانه» سخنرانی نمودند.
اسلایدهای ارایه شده توسط  ایشان در نشانی زیر قابل مشاهده است:
http://karafarintehran.ir/wp-content/uploads/2023/09/Media_Presentation.pdf
برای مشاهده ضبط ویدیویی این سخنرانی به مدت ۳۶ دقیقه به لینک زیر مراجعه کنید:
https://karafarintehran.ir/?p=3879

در پایان یافتن نیمه اول نشست، مراسم قدردانی از سخنرانان مدعو برگزار شد و لوح تقدیر توسط آقای مهندس نقیب به آقایان جنان صفت،‌ محمدی و قربانی اهدا شد. سپس عکس یادگاری دست جمعی با حضور سخنران و مهمانان گرفته شد.


با اعلام تنفس فرصتی برای پذیرایی و دیدار مهمانان فراهم شد. آشنایی با افراد جدید، تجدید دیدار با آشنایان و تبادل نظر با سخنرانان مشغولیت این بخش از نشست بود.
نیمه دوم نشست اختصاص به جلسه پرسش و پاسخ داشت. آقایان جنان صفت، محمدی و قربانی به همراه آقای شاهین شرقی عضو کمیسیون ارتباطات با حضور در پانل به سولات مهمانان پاسخ دادند. بخش پرسش و پاسخ ۵۵ دقیقه به درازا کشید که ضبط ویدیویی آن در لینک زیر قابل دسترس است:
https://karafarintehran.ir/?p=3881

آلبوم تصویری نشست کارآفرینی و رسانه

 

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.