کد خبر: ۴۵۲۸ تاریخ انتشار : ۰۵-۰۲-۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲ 229

توافق هیأت مدیره کانون برای برگزاری دومین همایش کانون کارآفرینی استان تهران

نخستین جلسه هیأت مدیره کانون کارآفرینی در سال جاری، روز یکشنبه دوم فروردین ۱۴۰۳ برگزار شد و توافقاتی جهت برگزاری دومین همایش کانون در اواخر اردیبهشت و همچنین برگزاری مجمع عمومی در اواسط تیرماه صورت گرفت.

جلسه شماره ۳۷ هیأت مدیره کانون کارآفرینی استان تهران با حضور خانم معصومه خیراللهی و آقایان علی نقیب،‌بهروز حبیبی، حسین ریاضی، محسن ملایی، محمد زهرایی و مهمانان مدعو آقایان شهرام امامی و داریوش وطن پور در ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی تهران برگزار شد. در این جلسه مذاکرات و توافقاتی به شرح زیر صورت گرفت:

۱- کمیسیون ارتباطات گزارش بررسی‌های انجام شده در خصوص برگزاری همایش کانون در اواخر اردیبهشت ماه را ارایه نمود. پیشنهاد این کمیسیون این است که این همایش در  ساختمان مرکزی اتاق بازرگانی ایران برگزار شود و این پیشنهاد به تصویب هیأت مدیره رسید. در مورد طیف مهمانان مدعو بحث و گفتگو شد. توافق شد عموم اعضای کانون، سخنرانان نشست‌های قبلی کانون و مدیران منتخب اتاق بازرگانی رسماً دعوت شوند. به علاوه قرار شد فهرست دیگری از افراد منتخب تهیه شود.

۲- حسب بررسی‌های انجام شده اخیراً کارگروه ویژه ای در کانون برای طراحی سامانه کسب و کار با عضویت خانم معصومه خیراللهی و آقایان بهروز حبیبی، شاهین شرقی، شهرام امامی و داریوش وطن پور تشکیل شده است. در ادامه گزارش فعالیت این کارگروه شامل جلسات برگزار شده و مصاحبه های انجام شده ارایه شد. هدف از طراحی این سامانه فراهم آوردن بستری برای انجام مراودات تجاری و رفع نیازمندی‌های واحدهای تجاری و اشخاص حقوقی و حقیقی عضو سامانه خواهد بود. در نظر است این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت معنوی کانون انجام شود و اهداف آن با اهداف کلی کانون همراستایی خواهد داشت. اعضای حاضر در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند و در نهایت موافقت خود را با انجام این طرح ابراز داشتند. قرار شد آقای امامی طی روزهای آینده پیشنهاد مکتوب خود را تهیه و به هیأت مدیره ارایه نمایند.

۳- با توجه به بررسی وضعیت حساب‌های کانون در سال ۱۴۰۲، آقای ملایی گزارش عملکرد مالی کانون در سال گذشته را از لحاظ میزان درآمدها، هزینه‌ها و مبالغ بستانکاری و بدهکاری ارایه نمودند. به بیان ایشان گزارش عملکرد کانون آماده سازی شده و امکان ارایه به جلسه مجمع عمومی خواهد بود.

۴- در خصوص تعیین زمان برگزاری مجمع عمومی بحث و گفتگو شد. با توجه به آنکه در سال جاری برگزاری انتخابات هیأت مدیره نیز برنامه خواهد بود،‌ موافقت شد زمان مجمع عمومی عادی به روز دوشنبه ۱۸ تیر با دستور جلسه بررسی و تصوب گزارش عملکرد سالیانه کانون و برگزاری انتخابات هیأت مدیره و بازرسان موکول شود.



لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.