کد خبر: ۱۳۹۷ تاریخ انتشار : ۲۴-۰۱-۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷ 539

طرح نهایی لوگوی کانون کارآفرینی با الهام از نقوش فضای سبز میدان آزادی تهیه شد

طراحی لوگوی کانون کارآقرینی استان تهران که از مدتها قبل در دستور کار کمیسیون ارتباطات این کانون قرار گرفته بود اخیراً نهایی و به تصویب هیأت مدیره رسید.

تهیه طرح لوگوی کانون کارآفرینی استان تهران از مدتها قبل در دستور کار کمیسیون ارتباطات این کانون قرار گرفته بود. به این منظور ایده ها و طرح های مختلف مورد بررسی قرار گرفت و از چندین طراح در این زمینه کمک گرفته شد. در نتیجه ده‌ها طرح مختلف تهیه شد و به منظور نظرسنجی در اختیار اعضای کمیسیون قرار گرفت. سپس طرح های مختلف در جلسه هیأت مدیره مورخ ۲۰ خرداد به نظرخواهی گذاشته شد. اعضای هیأت مدیره طرح نهایی را تایید و به تصویب رساندند.
طراح لوگو بیان می‌کند که شکل‌های دورتادور این لوگو نمایانگر کارآفرینانی هستند که که حول یک دایره به مثابه یک کانون گردهم آمده اند. از آنجایی که فعالیت این مجموعه در شهر تهران می باشد، اجزاء تشکیل دهنده بدنه اشخاص، الهام گرفته از نقوش فضای سبز اطراف میدان آزادی تهران می باشند. همچنین همه توجهات به مرکز می‌باشد که یادآور یک هدف یا یک چشم انداز مشترک می باشد.

 

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.