کد خبر: ۱۸۴۱ تاریخ انتشار : ۲۷-۰۴-۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ 529

راهبردهای همکاری کانون با اتاق بازرگانی در جلسه هیأت مدیره کانون مورد بررسی قرار گرفت

اعضای هیأت مدیره کانون کارآفرینی استان تهران در پانزدهمین جلسه خود که در روز شنبه ۲۵ تیرماه در ساختمان شماره یک اتاق بازرگانی تهران برگزار شد در خصوص تعیین راهبردهای همکاری با اتاق بازرگانی بحث و گفتگو نمودند.

جلسه پانزدهم هیأت مدیره کانون کارآفرینی استان تهران روز شنبه ۲۵ تیرماه در ساختمان مرکزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان تهران برگزار شد. در این جلسه خانم معصومه خیراللهی و آقایان علی نقیب، محمد حسین وزیری، بهروز حبیبی، کامبیز شاهنواز، حسین ریاضی اصفهانی و محمد زهرایی حضور داشتند. اولین دستور این جلسه تعیین محور مذاکرات با آقای دکتر بهمن عشقی دبیرکل اتاق بازرگانی تهران بود که ساعتی بعد در همین محل انجام خواهد شد.  آقای نقیب یکی از محورهای گفتگو را معرفی فعالیت های کانون و محورهای دیگر را کسب حمایت اتاق برای استفاده از امکانات مرکز آموزش و مدرسه کسب و کار اتاق بازرگانی دانستند.
آقای وزیری بر مشخص شدن اهداف، برنامه ها و نیازمندی‌های کانون قبل از گفتگو با آقای دکتر عشقی تاکید کردند. آقای ریاضی نیز پیشنهاد کردند که برنامه های کانون برای حمایت از کارآفرینان و توسعه کارآفرینی به اتاق بازرگانی اعلام شود و از اتاق خواسته شود که مسئولیت اینگونه امور را به کانون محول کنند و در مقابل کانون را برای انجام این ماموریت محوله یاری و پشتیبانی نمایند.
در ادامه جلسه گزارش خانم خیراللهی رئیس کمیسیون ارتباطات در خصوص ارزیابی همایش روز پنجم تیرماه بود. کمیسیون ارتباطات با تشکیل جلسه کلیه نقاط قوت و ضعف همایش را بررسی نموده و سلسله تدابیر و اقدمات اجرایی را برای برگزاری بهتر همایش های بعدی استخراج نموده است. به بیان ایشان برگزاری همایش اخیر موفقیت آمیز بوده و به اهداف مورد نظر خود دست یافته است.
آقای زهرایی گزارشی را عملکرد مالی کانون از ابتدای تاسیس تا کنون ارایه کردند.  ایشان همچنین گزارشی را در خصوص پیشرفت کار عضو گیری ارایه کردند و افزودند که تعداد اعضای کانون از ۲۳ عضو  اولیه به ۳۰ عضو افزایش یافته است. در کمیسیون ارتباطات پیش نویس یک نامه فراخوان برای عضوگیری تهیه شده که به زودی برای مخاطبان از انجمن‌های صنفی و مدیران بنگاه‌های اقتصادی ارسال خواهد شد.
در این جلسه گزارشی نیز از نحوه انجام مطالعات استراتژیک برای تهیه نقشه راه کانون ارایه شد. تا کنون سه کارگاه تعاملی با حضور آقای ناصر براتی مشاور کانون برگزار شده و کارگاه تعاملی بعدی روز شنبه اول مرداد ماه برگزار خواهد شد که نتیجه گیری از این کارگاه مستلزم حضور فعال و موثر عموم اعضای هیأت مدیره خواهد بود.

 

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.