کد خبر: ۲۱۶۱ تاریخ انتشار : ۰۲-۰۶-۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴ 356

خلاصه مذاکرات و مصوبات کمیسیون ارتباطات مورخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱

در چارچوب برگزاری جلسات هفتگی کمیسیون ارتباطات، جلسه اخیر این کمیسیون روز یکشنبه ۳۰ مرداد در محل دفتر کانون برگزار شد و تصمیمات مختلفی در خصوص نحوه گسترش تعداد اعضا، برگزاری برنامه‌های آموزشی و توسعه فعالیت‌های خبری گرفته شد.

جلسه کمیسیون ارتباطات کانون کارافرینی استان تهران روز یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ در محل دفتر کانون برگزار شد. در این جلسه خانمها معصومه خیراللهی و فاطمه پیرانی و آقایان بهروز حبیبی و محمد زهرایی حضور داشتند.
در ابتدای جلسه در مورد نحوه عضوگیری و گسترش تعداد اعضا گفتگو شد. منابع زیر برای عضویت شناسایی شد:
۱. تعهد هر یک از اعضای هیات مدیره به عضویت تعدادی کارآفرین
۲. مذاکره برای عضویت شرکت کنندگان در همایش
۳. مذاکره با انجمنها و اتاقهای مشترک و …
۴. شبکه مدیران کارآفرین
۵. منابع آقای دکتر دهبیدی پور (سلسله کتابهای ۳۰ کارافرین) حدود ۳۰۰ نفر
۶. ارتباطات آقای کیا اسفندیاری با کارآفرینان
۷. لیست اعضای عضو در اتاق بازرگانی (دکتر ملکی)
۸. اعضای افتخاری
۹. معرفی کانون توسط کانون زنان کارآفرین (خانم توکل نیا )
موضوع بعدی جلسه بحث برنامه های آموزشی بود. قرار شد هر دو هفته یکبار یک برنامه آموزشی به صورت سمینار یا وبینار داشته باشیم. ترجیحاً این برنامه‌ها به صورت لایو از طریق اینستاگرام خواهد بود.  اولین جلسه آموزشی، برگزاری سمینار با موضوع کتاب جنگل بارانی توسط آقای دکتر کریمیان اقبال خواهد بود.
در خصوص گسترش فعالیت های خبری گفتگو شد. قرار شد خانم پیرانی مصاحبه با اعضای کانون را در دستور کار خود قرار دهند و از آقای زهرایی برای شناسایی و اولویت بندی آنها کمک بگیرند. هدف از اینکار توسعه ارتباطات با اعضای کانون و آگاهی از نظرات و آشنایی با چالش های کسب و کار می‌باشد.
پیشنهاد شد مشابه کاری که برای کلینیک اقتصاد توسط آقای دکتر علی سعدوندی انجام شده است برای کانون نیز کلینیک کارآفرینی ایجاد شود. بیان شد که برنامه های زنده کلینیک کارآفرینی با استقبال زیاد مخاطبان مواجه شده است.
حسب پیشنهاد مطروحه قرار شد برای برقراری ارتباط موثر با اعضای کانون گردهمایی فصلی با عنوان هم اندیشی گذاشته شود. قرار شد برای برگزاری اولین گردهمایی فصلی در شهریور ماه اقدام شود.
آقای حبیبی پیشنهاد کردند در چارچوب ایفای مسئولیت اجتماعی برنامه هایی برای حمایت از مفاخر فرهنگی و هنری گذاشته شود. ایشان به عنوان نمونه از جلال مقامی دوبلر حرفه ای نام بردند که در ۸۰ سالگی هستند و می‌توانیم برنامه خاصی را برای ایشان تدارک ببینیم.
در مورد پذیرش عضویت افتخاری بحث و گفتگو شد. موافقت شد آقایان دکتر مصطفی کریمیان اقبال، دکتر علینفی مشایخی، مهندس مجید دهبیدی پور، دکتر علی سعدوندی و دکتر مسعود فراستخواه برای عضویت افتخاری دعوت شوند.
آقای حبیبی بیان کردند که حسب گفتگو با معاون شهرداری تهران، ایشان در چارچوب همکاری‌های فی‌مابین آمادگی خود را برای واگذاری ۲۵۰۰ مترمربع سوله در بوستان ولایت به کانون اعلام کرده اند.

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.