کد خبر: ۹۶۵ تاریخ انتشار : ۱۸-۱۱-۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ 395

اعضای کمیسیون های داخلی کانون کارآفرینی تعیین شدند

مطالعات سازمانی کانون کارآفرینی استان تهران در جلسه هشتم هیأت مدیره در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ نهایی گردیده و ساختار سازمانی کانون به تصویب رسید. این جلسه در ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی استان تهران برگزار شد.

مطالعات سازمانی کانون کارآفرینی استان تهران در جلسه اخیر هیأت مدیره نهایی شد و ساختار سازمانی کانون به تصویب رسید. اعضای هیأت مدیره در جلسه مورخ ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ مطالعات انجام شده در جلسات گذشته را جمع بندی و آنرا به تصویب رساندند. در این جلسه خانم معصومه خیراللهی و آقایان علی نقیب، بهروز حبیبی، محمد حسین وزیری، مهدی باباخانی، کامبیز شاه نواز،‌ حسین ریاضی اصفهانی و محمد زهرایی حضور داشتند.

جلسه با مرور مذاکرات جلسه قبل آغاز شد. در جلسه گذشته وظایف سه کمیسیون شامل کمیسیون های حمایت از کارآفرینان، ترویج و گسترش کارآفرینی و ارتباطات نهایی شد. در این جلسه شرح وظایف آخرین کمیسیون یعتی کمیسیون برنامه ریزی راهبردی مورد بررسی قرار گرفت و در نتیجه وظایف آن نهایی شد. در خصوص نمودار سامانی کانون آقای شاهنواز نکته ای را مطرح کردند. به نظر ایشان حجم کار کمیسیون های کانون بسیار زیاد است و لازم است از طرف نیروهای دبیرخانه به آنها کمک شود. در این خصوص بحث و گفتگو شد و بیان شد که این چالش با انعطاف پذیری در روابط سازمانی و تخصیص دینامیک اعضای داوطلب و نیروهای موظف مرتفع خواهد شد.
با توجه به مذاکرات انجام شده ساختار سازمانی کانون نهایی و به تصویب رسید که برای مشاهده مستند ساختار نهایی کانون و شرح وظایف کمیسیون‌های داخلی اینجا را کلیک کنید.

با توجه به نهایی شدن ساختار در مورد انتخاب اعضای کمیسیون‌های چهارگانه بحث و تبادل نظر شد و در نهایت با توجه به علایق هیأت مدیره در مورد ترکیب اعضای کمیسیون به شرح زیر توافق شد.

الف: کمیسیون حمایت از کارآفرینان
۱- آقای بهروز حبیبی
۲- آقای حسین ریاضی اصفهانی
۳- آقای مهدی باباخانی
ب: کمیسیون توسعه کارآفرینی
۱- آقای محسن ملایی
۲ -آقای حسین وزیری
۳- خانم معصومه خیراللهی
ج:‌ کمیسیون ارتباطات
۱- خانم معصومه خیراللهی
۲- آقای کامبیز شاه نواز
د:‌کمیسیون برنامه ریزی راهبردی
۱- آقای علی نقیب
۲- آقای بهروز حبیبی

با توجه به تعیین اعضای اولیه کمیسیون ها قرار شد با ارسال فراخوان از سایر اعضای کانون برای عضویت در کمیسیون‌ها و همکاری با کانون دعوت به عمل آید. در ضمن توافق شد کمیسیون ها در فاصله برگزاری جلسات هیأت مدیره تشکیل جلسه دهند و نتایج مطالعات خود را در جلسات بعدی هیأت مدیره ارایه نمایند.

در این جلسه آقای ریاضی اصفهانی توضیحاتی در خصوص فعالیت های حرفه ای خود در شرکت صنایع ارتباطی پایا و همچنین عضویت در کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران و سایر تشکل‌ها ارایه کردند. به نظر ایشان شرط گسترش تعداد اعضای کانون انجام اقدامات جدی و موثر در خصوص استیفای حقوق اعضای کانون خواهد بود.

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.