کد خبر: ۴۱۲۱ تاریخ انتشار : ۲۸-۰۷-۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹ 1,081

مصوبات مجمع عمومی در خصوص تایید گزارش عملکرد کانون در سال ۱۴۰۱ و پذیرش عضویت حقیقی

مجمع عومی عادی به صورت فوق العاده و مجمع عمومی فوق العاده کانون روز چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ با حضور نمایندگان ۲۰ عضو حقوقی برگزار شد

پیرو فراخوان منتشره در روزنامه اطلاعات مورخ ۴ مهر ماه ۱۴۰۲ و دعوت نامه های ارسالی برای اعضای کانون،‌ روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه جلسه مجمع عمومی عادی به صورت فوق العاده و مجمع عمومی فوق‌العاده در سالن امین‌الضرب ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.
با حضور نماینده ۲۰ عضو از اعضای حائز شرایط کانون مجمع عمومی رسمیت یافت. سپس هیأت رئیسه شامل آقای علی نقیب به عنوان رئیس، آقای ناصر حیدری به عنوان ناظر اول، آقای فرزاد سرلتی به عنوان ناظر دوم و آقای بهروز حبیبی به عنوان منشی  و خانم شعله فروتن به عنوان ناظر اتاق بازرگانی تهران در جایگاه قرار گرفتند.
جلسه با سخنان آقای نقیب آغاز شد و در ادامه خانم معصومه خیراللهی گزارش عملکرد کانون در سال ۱۴۰۱ را قرائت نمودند.

سپس آقای محسن ملایی گزارش گزارش بازرس کانون و پیشنهاد بودجه سال ۱۴۰۲ را قرائت نمودند. در خاتمه  رای گیری به عمل آمد و گزارشات ارایه شده به اتفاق آرا به تصویب رسید.
در این مجمع روزنامه اطلاعات برای درج آگهی های کانون انتخاب شد و حق ورودیه و حق عضویت سالیانه بدون تغییر نسبت به سال گذشته به ترتیب برابر ۵۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون ریال به تصویب رسید.

در ادامه برای انتخاب بازرس اقدام شد. به این منظور آقایان محسن ملایی و محمد امین محمدخان داوطلب شدند که پس از رای گیری آقای محسن ملایی به ۱۳ رای به عنوان بازرس اصلی و آقای محمد امین محمدخان به عنوان بازرس علی البدل برای مدت یکسال انتخاب شدند.
با پایان دستور جلسه مجمع عمومی عادی نوبت به جلسه مجمع عمومی فوق العاده رسید.
اولین دستور پیشنهاد هیأت مدیره برای تسهیل شرایط عضویت حقوقی و امکان پذیرش عضویت حقیقی علاوه بر عضویت حقوقی بود. در این مورد بحث و تبادل نظر و نظرات موافق و مخالف بیان شد. در نهایت شرایط پیشنهاد شده به تصویب مجمع رسید. نکته دیگر تعیین میزان حق عضویت حقیقی در مقایسه با عضویت حقوقی بود که با رای اکثریت قرار شد حق عضویت مابین اعضای حقوقی و حقیقی برابر باشد.
دستور حلسه دوم اعمال تغییرات اساسنامه به منظور انطباق با اساسنامه تیپ اتاق بازرگانی تهران بود که تغییرات اساسنامه قرائت شد و همه مفاد اساسنامه به تصویب اعضای مجمع رسید.
فهرست اعضای حقوقی حاضر در مجمع عمومی به شرح زیر ارایه می‌شود:
۱- شرکت تناوب
۲- شرکت نوین دانش آینده
۳- شرکت تیمار گشت کویر
۴- شرکت عالی نشان پارسیان
۵- شرکت تولیدی بازرگانی آسیالنت
۶- شرکت لاستیک های هنری و صنعتی مل
۷- شرکت بازرسی فنی ایرانیان
۸- شرکت طرح نواندیشان
۹- شرکت مهندسی و فن‌آوری حرارتی دمافین
۱۰- شرکت بهداشتی دکتر عبیتی
۱۱- شرکت صنایع تولیدی گروز
۱۲- شرکت صنایع ارتباطی پایا
۱۳- شرکت بارمان تجارت ایلیا
۱۴- شرکت بازرسی فنی بین المللی آریا سینا کنترل(آسکو)
۱۵- شرکت آترین اشتاد
۱۶- شرکت دانش میوه خاورمیانه
۱۷- شرکت پترو آرتان پارت
۱۸- شرکت اروم آدا
۱۹- شرکت پویا
۲۰- شرکت تجارت خلاق هدف (خانمی)

گزارش تصویری مجمع

لینک کوتاه :
به اشتراک بگذارید:
اطلاعات تماس
تهران- خیابان میرزای شیرازی- خیابان میرزا حسنی- پلاک ۱۸- ساختمان شماره ۳ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (خانه تشکل‌ها) طبقه سوم- واحد ۳۱۳
کانون کارآفرینی استان تهران
کانون کارآفرینی استان تهران به عنوان یک تشکل در زیرمجموعه مدیریت امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شده است.